Gå til innhold

Mekonomen vs BMW deler


Tomsti
 Share

Anbefalte innlegg

Mekonomen er skamdyre uten rabatter. Se på pris hos BMW først.

Ettermarkedsdeler holder stort sett veldig grei kvalitet hvis man kjøper anerkjente merker. Mange merker leverer også deler originalt til bilproduksjon :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mer eller mindre stoppet å kjøpe deler fra mekonomen da jeg har opplevd å kjøpe flere ting som har lagd et helvete for meg ved montering..dette pga. mekonomendelene ikke var 100% lik som orginale og jeg har måttet modifisere hjulsylinder osv..dette kan selvfølgelig skje ved andre steder også når det er uorginale deler,men statistisk sett har mekonomen kommet dårligst ut i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gode opplevelser hos mekonomen.. Bortsett fra priser.. Dynamo til e30'n min.. 3286 spenn.. Men med 30% blir det bedre, men alikevel.. 3000 kr for en bosch dynamo... :o

En Dynamo hos koed til din e30 koster i underkant av 2000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare bryte inn og nevne at mekonomen faktisk har en veldig fin garanti da. Er tre års garanti på deler der. Får dere det ved f.eks koed, bs eller gs?

Jeg har handlet både vannpumpe og bakhjulslager til min e36, uten å ha noen problemer med det.

Vet ikke om folk setter garanti som et pluss, men for min del tenker jeg sånn at en tre-års garanti egentlig sier at det er god kvalitet. Da betaler man heller en hundrelapp ekstra og får bytte inn delen hvis den ryker etter to år, i stedet for å måtte kjøpe ny til kanskje et par tusen kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...