Danniboy Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 tenkte jeg måtte legge ut noen bilder av min E30 som jeg henta forrige torsdag utenfor verkstedet Leter etter noen fine sommerfelger... noen som har forslag? gjerne med bilder.... og til de som lurer så er M3 emblemet i fronten fjernet vurdere også å fjerne Hartge på siden men er usikker på når disse ble satt på så vet ikke om det er så lurt med tanke på lakken under.... noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Grattis med en nydelig E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 gratis med ny grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 tusen takk gleder meg til skiltene kommer på da blir det å stille det sånn at motoren ikke tikker pluss å stramme inn eksosen og fikse litt anlegg i den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Oi oi oi! Denne skal myses på til søndan ja Så ut som et bra eksemplar dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 ja jeg ble litt overrasket selv da jeg så den... innvendig er den ikke så mye å skryte av... men det kommer med tiden.... ja har gledet meg til søndagen i en laaaaaang tid nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Pent! Ang. merkene..de går ikke lettere av hvis du varmer dem godt før du drar dem av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 jo jeg tenkte på det men hvis klisteret har vært på siden bilen var ny er det en viss fare for at lakken følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 jo jeg tenkte på det men hvis klisteret har vært på siden bilen var ny er det en viss fare for at lakken følger med Det tviler jeg sterkt på at lakken vil gjøre, men det er mere interessant hvilken fargeforskjell du vil få. Rød lakk er ikke akkurat bestandig mot sol-bleking og misfarging, de røde pigmentene er vel de som sliter mest av alle. Godt mulig du aldri blir kvitt bokstavene, da som strøkne og blanke mot gammel falmet lakk ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Herlig e30 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Nydelig E30 det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Rå E30 ja! Åssen skjørt er de som sitter på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 jo takk... det er M tech 1 skjørter hele veien rundt.... jo jeg tenkte på det men hvis klisteret har vært på siden bilen var ny er det en viss fare for at lakken følger med Det tviler jeg sterkt på at lakken vil gjøre, men det er mere interessant hvilken fargeforskjell du vil få. Rød lakk er ikke akkurat bestandig mot sol-bleking og misfarging, de røde pigmentene er vel de som sliter mest av alle. Godt mulig du aldri blir kvitt bokstavene, da som strøkne og blanke mot gammel falmet lakk ellers tviler på det er så stor forskjell pga denne bilen er nesten ikke blitt brukt... har stått inne i en garasje for det meste med prøveskilt en gang i blandt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Gratulerer Var litt snarlik min denne ! Eksosen din sitter på samme måte som min også. Litt for skjev og litt for langt ut Hvordan er den ellers i stand da? sånn teknisk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå