Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg løst batteriproblemet. Den starta som faen, og gøtt var det! samtidig som bilen drev og gikk prøvde jeg å låse opp bakluka, men fortsatt samme resultat dessverre. Har skrudd ut lista nå for å kikke inn, men ble ikke klok på noe. har prøvd med rustoppløser i og rundt nøkkelhullet uten resultat. ???? :?

Skrevet

ta et flatt skrujern og en hammer og slå skrujernet godt inni låsen. prøv deretter å vri! du får opp bagasjelokket, men låsen må byttes;)

Skrevet

vet ikke om jeg har forklart det her men; når jeg dytter inn låsen, så blir den værende der. da må jeg inn i nøkkelhullet med nøkkelen og vri litt før den spretter ut igjen. Betyr dette at låsen er ødelagt? vil helst ikke ødelegge låsen hvis den egentlig ikke er ødelagt :)

Skrevet

Er vel litt seint, siden du har fått start. MEN: like ved plusspunktet der du kobler på pluss-polen, er det også ein stooor ulakkert skrue som er laga akkurat for dette formålet...;)

Skrevet

Er bare pakningen rundt låsen din som er blitt morken og må byttes.

Derfor spretter ikke låsen din ut igjen. Ellers kan det være selve mekanismen i

låsen som begynner å bli dårlig, men du skal fint få fikset dette uten å bytte selve låsen.

Bestill ny pakning til låsen (den som du ser rundt låsen) og smør godt med noe CRC eller lignende på baksiden ;) Hatt samme problemet på tre biler :P Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...