Gå til innhold

vranglås på e36

Tomsti
 Share

Anbefalte innlegg

hmm, okei. er litt grønn på slikt med jording og slikt, så da spør jeg heller en gang for mye :Phttp://image.eurotuner.com/f/9954300+w7 ... _motor.jpg

omtrent slik motorrommet ser ut, har du lyst til å tegne en rød flekk der jeg kan sette minusen? første gang jeg gjør det, helst skal det være en god erfaring ;)

å ja, okei, ikke sikkert jeg veit hvem du er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg løst batteriproblemet. Den starta som faen, og gøtt var det! samtidig som bilen drev og gikk prøvde jeg å låse opp bakluka, men fortsatt samme resultat dessverre. Har skrudd ut lista nå for å kikke inn, men ble ikke klok på noe. har prøvd med rustoppløser i og rundt nøkkelhullet uten resultat. ???? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg har forklart det her men; når jeg dytter inn låsen, så blir den værende der. da må jeg inn i nøkkelhullet med nøkkelen og vri litt før den spretter ut igjen. Betyr dette at låsen er ødelagt? vil helst ikke ødelegge låsen hvis den egentlig ikke er ødelagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare pakningen rundt låsen din som er blitt morken og må byttes.

Derfor spretter ikke låsen din ut igjen. Ellers kan det være selve mekanismen i

låsen som begynner å bli dårlig, men du skal fint få fikset dette uten å bytte selve låsen.

Bestill ny pakning til låsen (den som du ser rundt låsen) og smør godt med noe CRC eller lignende på baksiden ;) Hatt samme problemet på tre biler :P Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...