Tomsti Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 hmm, okei. er litt grønn på slikt med jording og slikt, så da spør jeg heller en gang for mye http://image.eurotuner.com/f/9954300+w7 ... _motor.jpg omtrent slik motorrommet ser ut, har du lyst til å tegne en rød flekk der jeg kan sette minusen? første gang jeg gjør det, helst skal det være en god erfaring å ja, okei, ikke sikkert jeg veit hvem du er da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Hei, stikk jordinga di rett på blokka (under toppen) evt på dynamo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Sånn for å si det enkelt, sett bare minus et sted uten lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 da har jeg løst batteriproblemet. Den starta som faen, og gøtt var det! samtidig som bilen drev og gikk prøvde jeg å låse opp bakluka, men fortsatt samme resultat dessverre. Har skrudd ut lista nå for å kikke inn, men ble ikke klok på noe. har prøvd med rustoppløser i og rundt nøkkelhullet uten resultat. ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 bytt låsen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwJon Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 ta et flatt skrujern og en hammer og slå skrujernet godt inni låsen. prøv deretter å vri! du får opp bagasjelokket, men låsen må byttes;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 vet ikke om jeg har forklart det her men; når jeg dytter inn låsen, så blir den værende der. da må jeg inn i nøkkelhullet med nøkkelen og vri litt før den spretter ut igjen. Betyr dette at låsen er ødelagt? vil helst ikke ødelegge låsen hvis den egentlig ikke er ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Er vel litt seint, siden du har fått start. MEN: like ved plusspunktet der du kobler på pluss-polen, er det også ein stooor ulakkert skrue som er laga akkurat for dette formålet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Er bare pakningen rundt låsen din som er blitt morken og må byttes. Derfor spretter ikke låsen din ut igjen. Ellers kan det være selve mekanismen i låsen som begynner å bli dårlig, men du skal fint få fikset dette uten å bytte selve låsen. Bestill ny pakning til låsen (den som du ser rundt låsen) og smør godt med noe CRC eller lignende på baksiden Hatt samme problemet på tre biler Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 hmm, slik ser altså låsen ut da: det er jo bare den kladden som er synlig mtp låsen, og den får jeg ikke gjort stort på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå