Spiff Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 hva er vitsen med carbon vis man skal lakkere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 vis dette ikke er gamle bilder, er det feil bil, for den jeg mener har rødt carbon panser og bakluke men vis det er den jeg mener har den m3 motor, for jeg var veldig gira på å kjøpe denne da den lå ute for salg, og jeg skulle ha noe med motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 ..og gutta med penger OG stil kjører med lakkert carbon. Like this ? Men on topic, er fet den bilen der ja! Hadde vært morsomt og sett den IRL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 hva er vitsen med carbon vis man skal lakkere det? Ehm... Grunnen til at det ble tatt i bruk i det hele tatt? Det er lettere og stivere enn metall. På en gateregistrert bil er det vel ikke "nødvendig", men det er vel utseendet som teller på denne bilen. Den ble altfor show for meg. Selv med M3 motor ville den vært litt for mye. Med en 328-motor blir det veldig feil, synes jeg. Men men, hver sin smak og alt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Carbon er stilig syns jeg, koster man på seg carbon på en bruksbil, så skal det vises. Begynner å tro at det er for mange "gubber" på dette forumet men som sagt. Vær sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Eiern heter Roar Vuttudal og han er en meget flink oppretter og lakkerer. Han er vel rundt 34 og har unge ja. Vannvittig fet bil (328) og enda bedre live enn på bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Det er han ja? Bror min kjøpte A4en hans med RS4 skjermer.. Dyktig kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 My eyes!! huff og huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Bildene jeg la ut er alle fall fra i fjor sommer i Surnadal, der Nordmøre Gatebilklubb hadde ett lite treff.. Stemmer at det er Roar Vuttudal ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Har hørt og sett denne bilen flere ganger i fjordsommer. Sinnsykt grom låt i den iaffal , men ble litt skuffa når jeg fikk vite at det ikke var en ordentlig M3 men en oppjassa 328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 er meget lett å se at det ikke er en M3 da. den har jo M5 sidespeil. og ikke M3 speil i frontruta heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 er meget lett å se at det ikke er en M3 da. den har jo M5 sidespeil. og ikke M3 speil i frontruta heller. var ingen som sa dette var en M3, syns huske det sto at den var OMBYGD til m3, står i Emne på tråden vis du leser den:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Kan være 318 for min del, det der er forsatt en fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 hva er vitsen med carbon vis man skal lakkere det? Er det mulig..? Hah! Like this ? Like that! Men hver sin smak..jeg fortalte bare hva jeg synes ser best ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 fikk vel 1 plass Fineste BMW da den stod på standen våres under Gatebil /julitreffet. grom bil Psst!! må ikke si noe galt om folk som bygger om 328ci da ... lool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå