Gå til innhold

RØD e46 Ombygd til M3 på orkanger

andyE30
 Share

Anbefalte innlegg

er meget lett å se at det ikke er en M3 da. den har jo M5 sidespeil. og ikke M3 speil i frontruta heller.

var ingen som sa dette var en M3, syns huske det sto at den var OMBYGD til m3, står i Emne på tråden vis du leser den:p

har lest emnet. men likevel er de flere som har spørt om det er en ekte M3.

og han som skrev innlegget før meg skrev han ble skuffet da han fant ut at det ikke var M3.

så var igrunn de jeg svarte her at det er lett og se den ikke er en M3.

så ta det helt med ro. jeg har ikke sakt noen påstår det er en M3 eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst!! må ikke si noe galt om folk som bygger om 328ci da ... lool

Synes ikke din ser ut som den prøver å være M3, mens denne synes jeg streber etter M3 looken.

For all del pen bil, men synes din er mye penere. Er nok facelift fronten som gjør det for min del :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en orginal 328 .. Eg var med jørgen og henta denne bilen når han fikk den importer til norge .. Ligger endel historier her :D Vi kjørte faktisk fra purken en gang :applause:

ei stund etter dette blei bilen på kjørt og kondemnert ... Syntes det var drit fett og kjenne igjen skilt nr på denne når jørgen sa den hadde blitt bygd opp igjen:D Bilen ser heilt sinnsyk råååå ut .. Virkelig gjort et fint bygg han som har skapt dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
RÅNYDELIG E46..Det er vel 11x20 Grandeur Superstar (samme som Maxxis på forumet hadde på sin E38 bare i 19")

Di felgene koster samme som en fin E30. no joke.

Tror det satt en 320 motor eller liknende i den, men hvem FAEN bryr seg. det er en himla rå bil som vrir hoder OG har en ok motor!

Kompressor og vips, godkjent av di kresne og vil jeg tro!

de felga på den røde heter Trafficstar RTS..

Maxxis har slike på sin E38, han var vel å den første med de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Psst!! må ikke si noe galt om folk som bygger om 328ci da ... lool

Synes ikke din ser ut som den prøver å være M3, mens denne synes jeg streber etter M3 looken.

For all del pen bil, men synes din er mye penere. Er nok facelift fronten som gjør det for min del :D

takk takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...