-Roger- Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 5*120 og passer hvertfall e46 touring så da går de vel på e36 og alle andre e46 med ikke for store bremser også regner jeg med. Felgene befinner seg i lindås kommune utenfor bergen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidigal Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Hei Har du disse enda? Er det kast i dem eller andre ujevnheter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted May 24, 2010 Author Share Posted May 24, 2010 HeiHar du disse enda? Er det kast i dem eller andre ujevnheter? Har de enda Ikke kast i dem eller noe så vidt jeg vet. Tror de er ganske strøkne med tanke på riper også... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidigal Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Da eg jeg interessert i dem Når hadde det passet for deg at jeg hentet de evt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted May 24, 2010 Author Share Posted May 24, 2010 Da eg jeg interessert i dem Når hadde det passet for deg at jeg hentet de evt? Jeg skal på jobb i morgen kveld i 9 tiden tror jeg. Ellers passer det vel kortid som som helst. Bare ring meg når du har tid å hente så ser vi om det passer Roger 45 47 27 00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted May 26, 2010 Author Share Posted May 26, 2010 Da var disse hentet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts