Gå til innhold

BMWCCN ØST. Autoslalåm lørdag 24\4. kl 11-17


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sjekket yr for imorgen å ser ut til å være i ei sone med knall fint vær før og etter. Men 0,4 mm er jo ikke så ille da og været kan fort snu. Så litt våt veigrepp så tror jeg kansje med riktig understell og dekk de motorsvake bilene kan ha en fordel.

Dagtid kl 12 – kl 18 8°

Regnbyger. Svak vind, 2 m/s fra nord. 0,4 mm nedbør.

http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus/Ul ... ardermoen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yr.no er fullstendig bingo, og godt er det - for akkurat nå ser det ikke spesielt bra ut. Iskaldt om morgenen, og regn utover dagen. Urk. Storm er mer positive, så får satse på at de har rett.

eneste bra med dette er at di med r-dekk ikke har så fordel kontra oss med budsjett- dekk fra kina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yr.no er fullstendig bingo, og godt er det - for akkurat nå ser det ikke spesielt bra ut. Iskaldt om morgenen, og regn utover dagen. Urk. Storm er mer positive, så får satse på at de har rett.

eneste bra med dette er at di med r-dekk ikke har så fordel kontra oss med budsjett- dekk fra kina :wink:

Så imorgen skal du ta rotta på nissen altså? ha ha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yr.no er fullstendig bingo, og godt er det - for akkurat nå ser det ikke spesielt bra ut. Iskaldt om morgenen, og regn utover dagen. Urk. Storm er mer positive, så får satse på at de har rett.

eneste bra med dette er at di med r-dekk ikke har så fordel kontra oss med budsjett- dekk fra kina :wink:

Så imorgen skal du ta rotta på nissen altså? ha ha :lol:

vent til jeg får på trippelåtte du!!! blir nok ikke langt etter da, skal se i morgen , får nok tømt turtallsperra på 2. gir før første sving he he, men bare kina dekk foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol og skyfri himmel :-). Tror dette kommer til å bli knall fint jeg.

Reiser om 5min for å møte den harde kjerne fra Hokksund :-)

Håper det er mange som tar seg en tur på dette også idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...