leif harald Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Vurderer og selge bilen og motor med alt annet. Bil med alt av deler osv kan selges får 170 000 Ellers så kan karossori med felger, sort skinn interiør, bremser, coilovers, mtech2plast +++ selges får 110 000. Har ikke noen store planer om å selge, men er noen intrisert så ta kontakt. Alt av deler er kjøpt nytt hoss Koed og Gsbildeler, har kviteringer på dette. Kan begynne med understellet: -Porsche calipere, 4 stempla. forran og bak -300mm skiver forran -294mm skiver bak Kjøpt hoss 300mm.de (24 000 kr ca) Coilovers er spesialbestilt gjennom gs bildeler og kan justres i høyden, hardhet og hardhet på fjørene. Det er coilovers bak også med samme justeringsmuligheter Så ellers er det 328 mellomaksling og e30 diff sperr, 25%. Felgene er Hartge 9,5 og 10,5x16 med SP9000 dekk. 215 og 225x45 kjøpt nye i tyskland hoss felgen-garage 24 000 kr Bilen er en 90 mod 325 mtech2 (orginal mtech2) med sort skinninteriør, evo2 ratt med semska skinn. bytta hjulbuer til golf1 slik at felgene passer, bredda forran også med nye skjermer. Å ny bakplate er sveist inn, ny bagasjeluke, carbonpanser +++++ Alt sveisejobb er gjort av karossoriverksted Bilen er klar til lakk, kan også selges ny lakk i diamant sort metallic. Motor: Motoren er en s54b32 som jeg har service hefte på, gått 80 000 ca. Motoren starter og går men må mappes, skal gjøres nå snart. Alt til motor er nytt. oljekjøler med slanger, alu radiator med slanger, stage 4 clutch, svinghjul og trykkplate, eksosen kommer fra en e46m3, ombygs orginalbunnpanne, ny servopumpe, dynamo, coiler++++++++++++++ splitternytt datasprut, vipec Er nokk mye jeg har glemt å skrive men det er så mye å skrive at er det noen seriøst intriserte så kan de ta kontakt på PM. Motorrom er nylakka
Wallis Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Sykt rå bil!!! Hadde gått for denne istedet for 4 måneder siden Lykke til med salget
G-RACING Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Skjerp deg Leif Harald, denne bilen skal du bygge og bruke!!!
Alecken Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Dersom den går i deler er jeg interessert i div..
leif harald Posted April 20, 2010 Author Posted April 20, 2010 Blir nokk ikke solgt skal du se Er ikke den bilen folk løper å kjøper med en gang når den ikke er helt ferdig tror jeg. Nei den selges ikke i deler uten at karosoriet går får seg selv uten motoren
leif harald Posted April 20, 2010 Author Posted April 20, 2010 Hvorfor selge nå når du snart er ferdig da? Når jeg får den mappa å får prøft den kommer jeg aldri til og ville selge. Er bare får å lufte salget så får vi se Men er bare det om jeg blir ferdig iløpe av sommerene eller ikke. Jobber ganske omvendt med han som skal mappa og benke den. Å nå kommer sommeren å folk har ikke så mye tid til slik i helgene
winchester Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Nåja, denne beholder du Leif Harald, og den blir nok ferdig til slutt!
leif harald Posted April 20, 2010 Author Posted April 20, 2010 Nåja, denne beholder du Leif Harald, og den blir nok ferdig til slutt! Kjedelig å la den stå iro i sommer når jeg kan selge den å kjøpe en annen. Men får vel bare stå å vente da.
Recommended Posts