m5_klaus Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Da var powerdrift treffet overstått. Slenger ut noen skrensebilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Se der var du nok mer i ditt rette element ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Ser VELDIG bra ut! Konge solbriller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Powerdrift er noen møkkatreff! Disse ungdommene skal jo bare herje og det er ingen plass for oss som vil kjøre spor. Helsike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Powerdrift er noen møkkatreff! Disse ungdommene skal jo bare herje og det er ingen plass for oss som vil kjøre spor. Helsike! Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Se der var du nok mer i ditt rette element ja! Ja det tror jeg å Var herlig treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Ser VELDIG bra ut! Konge solbriller Tusen takk!! Prøver så godt jeg kan. Må stive bilen litt mer. Det blir neste prosjekt solbrillene må være på plass vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Faen. Det så smud ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Ser bra ut dette, trening gjør mester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Powerdrift er noen møkkatreff! Disse ungdommene skal jo bare herje og det er ingen plass for oss som vil kjøre spor. Helsike! du får heller satse på sporvalg på eikertun da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Når det smalt som ett lite helvete rundt i enden av langstrekka, hva skjedde? Var det dekket? Stod så jeg ikke så bilen din akkurat når det skjedde, men hørte det jævelig godt, og så kom du haltende rundt svingen hengede ut av døra å så ut som du var minst like nyskjerrig som meg på hva som hadde skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Faen. Det så smud ut! Ser bra ut dette, trening gjør mester. Takker!! Prøver mitt beste, skal satse det jeg kan og har råd til framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Når det smalt som ett lite helvete rundt i enden av langstrekka, hva skjedde? Var det dekket? Stod så jeg ikke så bilen din akkurat når det skjedde, men hørte det jævelig godt, og så kom du haltende rundt svingen hengede ut av døra å så ut som du var minst like nyskjerrig som meg på hva som hadde skjedd Ja var dekket som smalt, og ja det smalt noe helt jævlig det dekket, fangeren løsnet og innerskjermen knakk rett av men sånn skal det være.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Tror jeg har noen bilder av deg på kameraet mitt også! Kan sjekke i morra, jobber i kveld! Jeg og en kompis lå bak deg ut av sarpsborg, eller en eller anna plass.. Kjenner igjen bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå