kongstian87 Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 hei har 7 stk eksterne nettverkskort som man kobler til med usb. selges for 100 pr stykk + frakt. dell wireless 1450 er enhetsnavnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glennski Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Hva er hastigheten på det greiene der da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kongstian87 Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 54 Mbps står det glenn jeg har ikke glemt skjermen din Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glennski Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Ah, kunne trenget et slikt et. Kan ikke du spare ett til meg så får jeg samtidig som skjermen. (Betaler selvfølgelig for nettverkskortet da) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kongstian87 Posted April 23, 2010 Author Share Posted April 23, 2010 Ah, kunne trenget et slikt et. Kan ikke du spare ett til meg så får jeg samtidig som skjermen.(Betaler selvfølgelig for nettverkskortet da) den er grei glenn sender en pm ettervært Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts