AronG Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Heisann, VURDERER å selge min E34 pga har bruk for pengene til leilighet Kjøpte bilen av to karer som hadde den som prosjekt. Når dei kjøpte bilen var det ein del rust på den og den såg i grunn ganske shabby ut heile bilen. Den skulle i tillegg inn for EU-kontroll og det var noen mangler. Bilen blei då pussa ned og all rust blei fjerna før han vart lakkert opp att i orginalfargen, som er diamantshwartz. I tillegg har dei gått over alle foringene og bytta dei som måtte byttast. Husker ikkje alle i farta, men traversforingene var blant dei. Er godkjendt frem til 2012 meiner eg (skal sjekkes opp i). Årsavgift er også betalt.. Etter eg kjøpte bilen har eg fått tak i et særdeles strøkent svart M5-skinninteriør som eg har montert, men har ikkje bytta om dørpanelene. I tillegg har eg fått tektyl-behandla bilen. Heiste opp bilen og såg under før vi sendte den inn og det såg ganske bra ut under! Har fått satt inn anlegg og fått i et splitter nytt M-tech 2 ratt. Har nesten ikkje fått kjørt bilen iom har hatt noken andre prosjekt som heila tida har fått oppmerksomheten. Km-stand er ca 275.000, men det er ingen antydninger til det i det hele tatt. Motor sviver veldig fint, ingen tikking, ikkje ulyder/slark i drivverk/foringer. Fekk fortalt at motoren var orginal, men trur den har vorte småtrimma litt iom han går meget godt for å vera 525i. Kan jo se 0-100 http://www.youtube.com/user/stuffedturkey90#p/u/0/qyJICxzVB4c, går unna på litt under 6 sek Har også et sett med angel-eyes lykter som følger med, CCFL-ringer. Vinterdekk på orginale 15" BMW-felger følger med. Lakkert bakrutesenker, splitter ny rieger frontleppe (ulakkert). 255/35-18 bak og 225/35-18 framme (trur eg det var, skal få sjekka opp i) ++ ein del meir som eg heller kan føra på etterkvart eg kjem på det.. Må ikkje selge bilen, så skambud klarer eg meg fint uten - då beholder eg heller bilen.. Venter med å ligge den ut på finn.no og autodb i håp om å finne noken som vil ta vare på bilen Har noken bilder frå i vinter, men skal få tatt noken nye asap Noen ferske bilder av bilen, nå med sommersko'a på Litt skitten på dette bildet.. Og så av skadene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Glømt å skreve da ja, men kunne tenkt meg rundt 60 for han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 kan by 45.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 bud notert, men 45 er for lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 alder og km stand tatt i betrakning så synnst jeg det er en grei pris, men er jo du som selger bilen som bestemmer selfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Alder er berre et tall vettu, bilen er god som gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Kjenner de to karene som hadde bilen før deg, kan bekrefte at dette er seriøse karer som har gjort et ordentlig arbeid med bilen. Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 takk for det fdl Ja bilen er fin den, men i går natt var det innbrudd i bilen og dei har stokke av med anlegget, i tillegg til at dei har gjort litt skade på bagasjeromsluka med brekkjern.. Såå venter med eventuelt salg enda til eg har fått ordna opp med forsikringsselskapet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 meget irriterende når slike ting skjer. håper du blir enig med forsikringsselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 haha.. ja den dagen en e34 525 gjør 0-100km/t på under 6sek... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hvor står bilen? + er det din bil på filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Vel, du ser på filmen at den dagen er her.. Ja det er min bil eg testa 0-100 på. Hadde vinterdekka på da om det skulle ha noe å si, noe det i grunn ikke har.. Bilen går godt, skyver bra heile veien Bilen står ved Lindås / Mongstad, alt etter.. Låg til noen bilder i 1. post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Skjønner, hvor langt er det og kjøre fra Oslo? Mvh. Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Lindås er ca 1 time med bil nord for Bergen, litt usikker på hvor lang tid det tar fra Oslo til Bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå