Gå til innhold

E34 525i 24v selges, M5-skinn, 18" ++


AronG
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann,

VURDERER å selge min E34 pga har bruk for pengene til leilighet :(

Kjøpte bilen av to karer som hadde den som prosjekt. Når dei kjøpte bilen var det ein del rust på den og den såg i grunn ganske shabby ut heile bilen. Den skulle i tillegg inn for EU-kontroll og det var noen mangler. Bilen blei då pussa ned og all rust blei fjerna før han vart lakkert opp att i orginalfargen, som er diamantshwartz. I tillegg har dei gått over alle foringene og bytta dei som måtte byttast. Husker ikkje alle i farta, men traversforingene var blant dei. Er godkjendt frem til 2012 meiner eg (skal sjekkes opp i). Årsavgift er også betalt..

Etter eg kjøpte bilen har eg fått tak i et særdeles strøkent svart M5-skinninteriør som eg har montert, men har ikkje bytta om dørpanelene. I tillegg har eg fått tektyl-behandla bilen. Heiste opp bilen og såg under før vi sendte den inn og det såg ganske bra ut under! Har fått satt inn anlegg og fått i et splitter nytt M-tech 2 ratt. Har nesten ikkje fått kjørt bilen iom har hatt noken andre prosjekt som heila tida har fått oppmerksomheten.

Km-stand er ca 275.000, men det er ingen antydninger til det i det hele tatt. Motor sviver veldig fint, ingen tikking, ikkje ulyder/slark i drivverk/foringer. Fekk fortalt at motoren var orginal, men trur den har vorte småtrimma litt iom han går meget godt for å vera 525i. Kan jo se 0-100 http://www.youtube.com/user/stuffedturkey90#p/u/0/qyJICxzVB4c, går unna på litt under 6 sek :)

Har også et sett med angel-eyes lykter som følger med, CCFL-ringer. Vinterdekk på orginale 15" BMW-felger følger med. Lakkert bakrutesenker, splitter ny rieger frontleppe (ulakkert). 255/35-18 bak og 225/35-18 framme (trur eg det var, skal få sjekka opp i)

++ ein del meir som eg heller kan føra på etterkvart eg kjem på det.. :)

Må ikkje selge bilen, så skambud klarer eg meg fint uten - då beholder eg heller bilen..

Venter med å ligge den ut på finn.no og autodb i håp om å finne noken som vil ta vare på bilen :)

Har noken bilder frå i vinter, men skal få tatt noken nye asap :)

474f6422.jpg

cf4fc6ca.jpg

6ac1de86.jpg

Noen ferske bilder av bilen, nå med sommersko'a på :)

aa97f53b.jpg

Litt skitten på dette bildet..

0f7a081a.jpg

Og så av skadene.. :(

9402f96d.jpg

a36f6827.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det fdl :)

Ja bilen er fin den, men i går natt var det innbrudd i bilen og dei har stokke av med anlegget, i tillegg til at dei har gjort litt skade på bagasjeromsluka med brekkjern.. :( Såå venter med eventuelt salg enda til eg har fått ordna opp med forsikringsselskapet.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel, du ser på filmen at den dagen er her.. :) Ja det er min bil eg testa 0-100 på. Hadde vinterdekka på da om det skulle ha noe å si, noe det i grunn ikke har.. :)

Bilen går godt, skyver bra heile veien ;)

Bilen står ved Lindås / Mongstad, alt etter.. :)

Låg til noen bilder i 1. post

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...