holimar Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 enkelt spørsmål, hvem er det gunstigst og forsikre en M5 med? har ringt gjensidige og IF, ingen av de kan sette den på meg...er 22 år med 50% bonus...
D.C.V Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Hvordan M5? Under 23 år er ikke godt likt, men når jeg forsikret min gamle E34 M5 da var jeg 22år og det var hos gjensidige..
holimar Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 ser på denne ATM http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21368108 men synst E34 også er rått!! så er interessert i og få vite om pris, og forsikrings selskap som forsikrer begge...
///M Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 enkelt spørsmål, hvem er det gunstigst og forsikre en M5 med? har ringt gjensidige og IF, ingen av de kan sette den på meg...er 22 år med 50% bonus... prøv unison forsikring.. bmwccn har avtaler med de
BMW-Coupe Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Ring Postbanken og si at du vil bli nettbank kunde. (Gratis, de fikser det på tlf mens du venter.) Så ringer du Postbanken Forsikring, og spør om pris. (Du må være nettbank kunde for at du skal få forsikring hos de, men så er det verdt det også) Gikk akkurat over fra Gjensidige, til Postbanken selv. Sparer 9k i året på det!
Gunnar Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 ser på denne ATM http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21368108 Den bilen der får du neppe forsikret som M5. Forsikringsselskapet vil ikke gi deg igjen for en original M5 når det står 520i eller noe sånt i vognkortet - hvilket det vil gjøre på denne ettersom den er ombygd. Selv om den er godkjent ombygd vil den aldri bli hetende M5 i Autosys, det vil stå "BMW 520i" og så et notat i anmerkningsfeltet om at den er godkjent ombygd til M5. Dermed må du forsikre den som en 520i (eller hva den nå var før ombygging) og ha tilleggsforsikring/ekstra sum for det ekstra den er verdt. Det kan hende det er lurt å få takstmann til å se på den, og selvfølgelig også ha kjøpskontrakten som dokumentasjon.
Ellingsen B. Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Send meg PM med info så kan jeg sjekke pris, jobber i Gjensidige. Man legger den inn som 520i og endrer tekniske data på bilen med riktig hk, vekt, volum og premie deretter.
Eksos Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Ville ikke selskapa gi deg pris? Du har rett på forsikring med mindre du har en million betalingsanmerkninger eller lignende.. Men det er ingen krav om pris, derfor mange priser seg så skyhøyt, nettop for å unngå å forsikre biler med høy ulykkesstatistikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå