Østgaard Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Blir bra denne Akkurat samme felger som meg det. Virker ikke som om det er mange andre som har de faktisk 9" rundt om du også har eller? Et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Er 9" rundt om ja. Ingen aning om hva ET er, men tror det er relativt lavt.. Fjærna rust i kanalene (proft gjort), tatt ut ruta grunnet lakkering og sprekk og pussa ned bilen. Bilen får ny lakk om ei lita stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Se her ja, blir sikkert bra! Vi er jo ca. kommet like langt i prosessen, hehe. Min står nå med epoxy grunning, venter på sparkel. Hvilken farge skal du ha på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Se der ja! Skal ha min samme farge jeg, så har på dører/bakluke/skjermer etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Skal ha samme farge jeg og, BMW-Schwarz, men skal lakkere under bagasjelokket og i dørkarmer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Ok, så ikke det som en nødvendighet på denne bilen:) Har du prosjekttråd? Sitter å leiter, men kan ikke finne den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Er tatt alt av rust på bilen, og det inkluderte litt i dørkarmene, så måtte lakkere opp igjen der, hehe. Har ikke prosjekttråd nei, blir vel en gang senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå