Jump to content

Hvor fylle AC/klimagass billigst i Oslo?

Kristov
 Share

Recommended Posts

Jeg brukte Stjerneservice for etterfylling for et par år siden. Simen Malerbakken tror jeg innehaver het. Trivelig prat og rask hjelp mens jeg ventet på ettermiddagen :) Rimelig var det også.

Så fint at du nevner prisen da.

Jeg mener... 5 laken kan jo være billig sett med dine øyne for alt hva trådstarter vet, mens han selv ville betegne 1500 som billig.

Selv ville jeg valgt folk jeg kjenner innen kjølemontør miljøet, men det har jo lite med saken og gjøre.

Jeg betalte i alle fall 2 lapper for full ac service her i vestfold, så vet du sånn ca hva det burde ligge ligge på dersom du tar full pakke.

Vet også at det er og få kjøpt refill sett ett eller annet sted, men husker ikke hvor.

Google it, så kna det dukke opp.

Var på nett jeg så det. Classic.no eller noe kanskje.

Kan jo være en mulighet at jeg ikke husker hvor mye det kosta, men at jeg husker det var rimelig i forhold til andre jeg fikk pristilbud hos... ;) Jeg nevnte det bare fordi trådstarter lurer på å fylle opp klimaanlegget slik at jeg forstår at det er etterfylling han ønsker, og ikke full service på anlegget. Jeg tok kun en etterfylling siden jeg hadde importert bilen og tenkte at den kanskje hadde gått mye med klima av så pakninger etc. hadde tørket. Etterfylte og har fungert fint i tre somre nå. Tror jeg betalte 6-700,- da for å si pris også ;)