Os-Racing Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 nye baklykter gjorde susen! Likte også felgene dine. Grenrøra blei jo veldig bra!
pål Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Denne likte jeg, flott bil. Flink med stål er du også.
BMWM Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 lorve skrev: BMWM skrev: Ble fin høyden i fronten med M-tech fronten, må bli en sånn på meg også etter hvert:)Få dekk på nyehjula nå! Blir spennende å se den med de på Ble igrunnen veldig fornøgd med høgda fremme, bytta til 60 fjærer bak. Ble mye bedre, men kansje fortsatt litt høyt Kjøpe felga mine da så jeg får råd Gleder meg til og få prøvd de og se hvordan det blir med hjulbuer å slikt Om noen kjøper mine så....
lorve Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 tommyheimberg skrev: er den skrudd i bånn på bildene eller?, eller får en den lavere med jom senken?. stivt og godt eller? Er skrudd i bunn fremme, ble lav nok der men bakenden ble alt for høy med jom settet Har ikke kjørt med det enda men virker stivt nok fremme iallefall
lorve Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 diohrvik skrev: Fin bil:)Skulle du selge borbet hjula? De er mest sannsynli solgt dessverre
lorve Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Os-Racing skrev: nye baklykter gjorde susen! Likte også felgene dine. Grenrøra blei jo veldig bra! Takktakk Holder på med røra fra grenrøra og bak nå. Er sinnsykt trangt mellom bærearm og girkassa, blir sikkert noe banning og prøving før jeg kan montere det på
lorve Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Schrick skrev: Se der ja, gjorde seg bra med Startec'ene Angrer ikke på byttet der nei!
lorve Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 pål skrev: Denne likte jeg, flott bil. Flink med stål er du også. Hyggelig og høre. Sveiser endel TIG på jobben så litt må man jo få til
lorve Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Skal prøve og få filma litt en av de nermeste dagene også
BMWM Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Tenkt å ha prøveskilt 1.mai da? Trenger du originale pæreholdere til startec lyktene foresten? jeg har liggende:)
lorve Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 BMWM skrev: Tenkt å ha prøveskilt 1.mai da?Trenger du originale pæreholdere til startec lyktene foresten? jeg har liggende:) Ja det hadde vore gøy Jasså! har vert på utkikk etter det. Hva skal du ha da?
BMWM Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Det synest jeg du bør gjøre om til en plan;) Nei, veit ikke hva jeg skal ta for dem jeg? Sleng ut et bud på ei melding til meg du:)
lorve Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Fått på nye felgene samt fått på nye grenrør og litt annet div Skal få prøve å få tatt noen skikkelige bilder i dagslys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå