lorve Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Fekk i motoren idag! var trangt å få nedi ja, måtte skru av bakerste grenrør for det tok i bærearmsforingen. Fekk god hjelp av brudern til og sette i! Står ikke 100% beint, må snu litt på motorfesta. Det var nok for idag! Er ikke forbudt å skrive i tråden gøy med litt tilbakemeldinger Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Skikkeli gromt Håvard! Pulverlakkerte du toppdeksele eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 kommer til å bli en morsom E30 dette Har en med samme motor stående jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Fekk gjort litt idag Monterte 324td mellomaksling å hardykobling og prøvemonterte grenrør, må nok sveise om ene flensen på ene Fant ut at jeg har diffbrems også det var jeg ikke klar over Ifølge han jeg kjøpte bilen med så var det original diff, men prøvde å vri rundt ene hjulet menst det andre av kjilt fast , var litt brems der ja står en S på det skiltet på diffen også sammen med 364 utveksling. Noen bilder: Skilt på diff: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Skikkeli gromt Håvard! Pulverlakkerte du toppdeksele eller? håper det blir bra til slutt Pulverlakka toppdekselet ja, bare fettete fingre som gjør at det ser så matt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 kommer til å bli en morsom E30 dette Har en med samme motor stående jeg også Ja har sett prosjektet ditt , blir sikkert konge Vi får utveksle litt erfaringer underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Hvordan går det her?? Fått start?.. dette blir GROMT!! Funker meget bra i e30 den motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Hvordan går det her?? Fått start?.. dette blir GROMT!! Funker meget bra i e30 den motoren.. Hei. Har koblet ihop alt utenom det elektriske, venter på en pakke fra koed, olje, ekspansjonstank og E30 motorkontakt. Og så må jeg opp på TESS og få presset noen nye slanger til oljekjøleren, de originale er litt for korte Og eksos mangler (skal prøve og starte med bare grenrøra ) Blir artigt med oppstart Skal få tatt noen bilder i morgen Gratulerer med ny bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 tok noen bilder med telefonen idag. Ikke de beste bildene, men dere ser jo Fått på innsug: Sveist inn nippel på peilepinnen til oljeånding: Jevla trangt bak innsuget, vannrøra måtte bendest 90" for og få plass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Gromt prosjekt ! 325 motoren solgt forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 liker dette, er også ganske sugen på en s50 i e30en min stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 oilsen: Takktakk M20-en er tilsalgs ja. Send en pm du Sund.M3: Bare å sette i gang det vell? Gøy å bytte til m-maskin selvom det koster, og er litt arbeid Lærerikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Kvitt deg med den reduksjonen på luftmengde måleren, den der funker jo som en restriktor...det vil du vel ikke ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Kvitt deg med den reduksjonen på luftmengde måleren, den der funker jo som en restriktor...det vil du vel ikke ha?? DET! har du forsåvidt rett i ja! Får kjøpe meg en slange som har samme diameter som lmm-en og 60" bend Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Kjøpte samme grenrør som du til min E30 med m50b25, måtte mye sveising til for at det passet ja.. Måtte snu vinkelen noe på flensen på den halvdelen av grenrøret som tar i traversforingen, og snu retningen på det en god del Det "letter" vel ikke monteringen så mye som koed skal ha det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå