lorve Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 sant det du sier! Den ene flensen står jo i spenn inni bærearmen so må jo sveises om hele greia den ligger igrunnen litt for nært med meg enda, men får prøve og kjøre litt med det og se om den tar inni. Var iallefall lett og sveise i grenrøret da, meget rent stål Skjer med koed da, har ventet i 2 uker på noe olje og litt div.... blir oppstart når jeg får den pakken så kjedelig å vente på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 sant det du sier! Den ene flensen står jo i spenn inni bærearmen so må jo sveises om hele greia den ligger igrunnen litt for nært med meg enda, men får prøve og kjøre litt med det og se om den tar inni. Var iallefall lett og sveise i grenrøret da, meget rent stål Skjer med koed da, har ventet i 2 uker på noe olje og litt div.... blir oppstart når jeg får den pakken så kjedelig å vente på de Står ganske nært til meg også, men jeg fikk på varmeskjoldet + ca 0,5cm klaring mellom, så går vel bra til meg Ang koed, så tror jeg de bestiller opp fra leverandører når de får ordrer, så kan i noen tilfeller ta TID. Lønner seg nesten å ringe de først, for å høre at de har alt på lager.. Noe de i mange tilfeller ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Endelig fått start og motoren gjekk normalt, eneste at starteren slår inn i hakk nr 2 på tenningslåsen, så må nappe ut ledningen til starter når motoren går. Er det noen som vet hva jeg kan ha koblet feil? Syk respons i s50, gleder meg til og få prøvd den . Fekk ikke ta en test runde pga jeg mangler en bremseslange og clutchen er ikke luftet, men det nermer seg Noen bilder av ting som er gjort: Eksos: Må få sveiset ene røret lenger opp: Golf 1 bkf etter et strøk lakk: Klaring til innsug: Bruker E30 M3 ekspansjonstank: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Fin e30 trur den kommer til å bli rå med den motor Kor du kjøpte JOM Coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Fin e30 trur den kommer til å bli rå med den motor Kor du kjøpte JOM Coilovers? Får håpe alt funker iallefall Blir vell en prøve tur til helga håper jeg! Jom coiloverene kjøpte jeg i et gruppekjøp fra England r3vlimited eller hva det heter det forumet Blir sikkert for bløtt for meg, men får holde ut neste sesong iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hadde den første prøveturen igår funker som f... det her, men sprengde mellompotta på prøvetur nr 2, så skrangler noe helt sinnsykt i potta med motoren igang Noen som vet hvor tempnåla skal stå når motoren er driftvarm? Får nåla bare opp på streken før rett opp. Litt respons testing (filma med mobil...): http://s1115.photobucket.com/albums/k55 ... EO0009.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hadde den første prøveturen igår funker som f... det her, men sprengde mellompotta på prøvetur nr 2, så skrangler noe helt sinnsykt i potta med motoren igang Noen som vet hvor tempnåla skal stå når motoren er driftvarm? Får nåla bare opp på streken før rett opp. Litt respons testing (filma med mobil...): http://s1115.photobucket.com/albums/k55 ... EO0009.mp4 Ja hørtes frisk ut,spes andre turen...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Liker'e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hadde den første prøveturen igår funker som f... det her, men sprengde mellompotta på prøvetur nr 2, så skrangler noe helt sinnsykt i potta med motoren igang Noen som vet hvor tempnåla skal stå når motoren er driftvarm? Får nåla bare opp på streken før rett opp. Litt respons testing (filma med mobil...): http://s1115.photobucket.com/albums/k55 ... EO0009.mp4 Ja hørtes frisk ut,spes andre turen...hehe... Heheh! Smugkiker ut ruta du ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Kjekt at du he fått den i gong Kan tenke mej det blir en longe vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Kjekt at du he fått den i gong Kan tenke mej det blir en longe vinter Kjedelig å bli ferdi nå som snøen kommer ja men slik er det bare. Skal bygge meg garasje til våren så da får jeg mere plass Får ikke skrudd i vinter pga plass mangel, måtte lagre bilen på sandvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Kjekt at du he fått den i gong Kan tenke mej det blir en longe vinter Kjedelig å bli ferdi nå som snøen kommer ja men slik er det bare. Skal bygge meg garasje til våren så da får jeg mere plass Får ikke skrudd i vinter pga plass mangel, måtte lagre bilen på sandvik Har du lagra bilen uten å være ferdig???? Ryker neste sesong og da eller?? Du får hente bilen tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Kjekt at du he fått den i gong Kan tenke mej det blir en longe vinter Kjedelig å bli ferdi nå som snøen kommer ja men slik er det bare. Skal bygge meg garasje til våren så da får jeg mere plass Får ikke skrudd i vinter pga plass mangel, måtte lagre bilen på sandvik Har du lagra bilen uten å være ferdig???? Ryker neste sesong og da eller?? Du får hente bilen tidlig... Jepp! hadde ikke annet valg. Leita jo etter plass og skru hele sommeren, ingen som har noe her omkring... Men skal hente den ut tidlig ja! Tjuvlåne garagen til foreldra tenker jeg Skal rekke våler neste år, det er målet Ferdig lakkert å alt liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Hehe,høres bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Kjeda meg litt i drittværet so tenkte jeg skulle pusse opp fjørbeina jeg kjøpte her en dag Kappa av den fjørskåla fordi jeg tenkte den vil bli i veien når jeg skal justere høgda på bilen. Sandblåste fjørbeina og bremseskjolda og pulverlakkerte dei, kjøpt nye hjullager, dei er på vei Brudern hadde noen bora bremseskiver liggende som var skeive pga varme så tenkte jeg skulle rette di i dreiebenken Bilder: Sandblåst: Pulverlakkert: like new: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå