Evenol Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Hei. Mats og jeg var i Lillestrøm for å knipse noen bilder når jeg hadde vært og henta skiltene... Enjoy. Til slutt, to stolte eiere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 mye pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 veldig pent det her! misunner coupefolket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Bildene ble fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 et par gode bilder her skulle hatt en lite tur innom PS og poppet litt farger og detaljer fine biler begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 et par gode bilder her skulle hatt en lite tur innom PS og poppet litt farger og detaljer fine biler begge to! Hvis du har peiling å vil gjøre det, så kan du gjerne få lov, Mysild. Jeg har ikke peiling på photoshop i det hele tatt, hehe Takk for hyggelige kommentarer alle mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Dette ble jo bra! Blir nok en ny fotoshoot når jeg får på de nye felgene jeg har bestilt, og even fikset litt div. på sin Må prøve å finne en ny location eller to, men er ikke like lett.. Takker for positive tilbakemeldinger, alltid like morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Mange pene bilder even og mats Hvordan felger skal du ha mats? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Mange pene bilder even og mats Hvordan felger skal du ha mats? Takker! Har bestilt meg en 19" felgpakke fra GS: 8,5x19 ET40 og 9,5x19 ET46 med 225/35-19 og 235/35-19 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Har bestilt meg en 19" felgpakke fra GS:8,5x19 ET40 og 9,5x19 ET46 med 225/35-19 og 235/35-19 Gleder meg! Bra valg av felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Ja, håper det Utrolig spent! De er ikke på lager før midten av mai, så får smøre meg med tålmodighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 et par gode bilder her skulle hatt en lite tur innom PS og poppet litt farger og detaljer fine biler begge to! Hvis du har peiling å vil gjøre det, så kan du gjerne få lov, Mysild. Jeg har ikke peiling på photoshop i det hele tatt, hehe Takk for hyggelige kommentarer alle mann! på denne dataen kan jeg ikke det, men når jeg får tak i den andre jeg har, kan jeg sikkert prøve litt hehe... åssen linse brukte du på disse? noen av de var meget skarpe (hvis du ikke har brukt noe bilderedigering på de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Nice Legge ut bilder med 19" når de er på plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Nice Legge ut bilder med 19" når de er på plass ? Selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 et par gode bilder her skulle hatt en lite tur innom PS og poppet litt farger og detaljer fine biler begge to! Hvis du har peiling å vil gjøre det, så kan du gjerne få lov, Mysild. Jeg har ikke peiling på photoshop i det hele tatt, hehe Takk for hyggelige kommentarer alle mann! på denne dataen kan jeg ikke det, men når jeg får tak i den andre jeg har, kan jeg sikkert prøve litt hehe... åssen linse brukte du på disse? noen av de var meget skarpe (hvis du ikke har brukt noe bilderedigering på de) Vi redigerte bildene litt, er nok derfor enkelte av de er såpass skarpe som du sier. Skiltene måtte sladdes, så da ble det gjort i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå