Jiffy Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Nå i kveld starta ei rød varsellampe å lyse. Her er et bilde av den Det er ikke lite bremseveske, for det har jeg sjekka. Lurer på om det kan være bremseskivene frem som er slitt? Noen som har peiling? Takk på forhånd!
espen lysholm Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Er ikke dette varsel for at bremseklossene er slitt?
sexeren Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Varsellampe for bremse klosser. Kontroler bremsebelegge på klossene dine.. Viss de er greie så kan det være dårlig eller ødelagte kabler. Viss du skal skifte bremseklosser er det lurt å skifte skiver i samme slengen. Men sjekk slitekanten på skivene, i tilfelle mål bredden med et skyvelær.
Jiffy Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 Jess, da fikk jeg vertfall bekrefta det jeg trodde. Er bremseklossene frem som er slitt da for de bak ble byttet på EU kontroll i Oktober 2009 sammen med skivene. Mye arbeid å få bytta klossene frem eller?
Morty999 Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 er samme lampa på både foran og bak, så det må du sjekke selv. hehe bytte klosser er gjort på 30 min om du er litt slapp 15 min om du kan det
Jiffy Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 er samme lampa på både foran og bak, så det må du sjekke selv. hehebytte klosser er gjort på 30 min om du er litt slapp 15 min om du kan det Er 100% sikker på at det er de fremme, siden skivene og klossene ble byttet i Oktober 2009. Altså for 7mnd siden.
Hauso Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Det er lett å bytte klosser;) Det gjør du på en halvtime som sagt! Lykke til;D
feiringbruk Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 er samme lampa på både foran og bak, så det må du sjekke selv. hehebytte klosser er gjort på 30 min om du er litt slapp 15 min om du kan det Er 100% sikker på at det er de fremme, siden skivene og klossene ble byttet i Oktober 2009. Altså for 7mnd siden. Fikk du byttet klosser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå