ThorU Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Jeg fikk lappen for en måned siden og bilen i forrige uke, så er ikke så rart at du ikke har sett meg. Har kjørt rundt i mammas V70 til nå. Men er bare å hilse på hvis du skulle treffe på meg. Tror forresten jeg så bilen din utenfor den nye remaen for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 kan sikkert stemme det, er ikke så vanskelig å bomme på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 På torsdag forrige uke fikk jeg nye mansjetter til gir og håndbrekk. Fikk montert dem sånn tålig i helgen men ble ikke helt fornøyd, så kommer nok til å gjøre det på nytt. På fredag lå den ei eske fra GS bildeler på det lokale postkontoret. Oppi den lå det nye bremseklosser fremme og bak, nytt oljefilter, bremsepasta og to sensorer til bremseklossene. Hadde bestilt fire sensorer (to fremme og to bak), så de må ha pakket litt feil. Prøvde å ringe dem, men da hadde dem stengt sentralbordet for et minutt siden. Fikk tak i dem i dag, så nå venter jeg på to nye bremseklossensorer. Noe annet rart som skjedde i helgen, to ganger faktisk, var at jeg ikke fikk start på bilen. Jeg vrir om nøkkelen, men motoren står bare å kinner uten å starte. Begge gangene startet den når jeg prøvde igjen 30 sekunder senere. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Jeg har glemt vekk denne tråden litt, men det har ikke skjedd så mye, så er ikke å mye å skrive heller. Har byttet olje og oljefilter. Kjøpte Castrol 15w-40 på Europris til 50,- literen, satser på at det skal holde. Ellers har jeg gjort tre forsøk på å bytte bremseklosser, men klarer ikke å oppdrive 7mm umbraco. Så må nok på butikken og se. Det største som har skjedd var i dag. Jeg kjørte på en dårlig grusvei og plutselig var alt veigrep borte. Klarte ikke å rette den opp og endte dermed i en bekk. Fikk til slutt tak i traktor og fikk dratt den opp og det så ikke veldig pent ut. Bilder sier mer enn ord, så dere får vurdere selv. Vurderer sterkt å bare hive på M-fanger og nye lykter med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Uff da,dette var kjipt..håper panser ikke tok alt for stor skade,men er jo en grei måte å oppgradere til M styling/96-97 grill å Angel Eyes,selv om det ikke altid passer til lommeboka :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Feriepengene kommer snart, så blir nok ny fanger, fremfor anlegg.. Men slikt skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 hehe sant,man må se det positive i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Har 320i e36 jeg også og har nå begynt med det samme problemet. Avogtil kan jeg stå å forsøke å starte bilen sikkert 10 ganger men den bare kinner, men for det meste så starter den med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Ja, er veldig irriterende når den ikke vil starte med en gang. Heldigvis har det bare skjedd et par ganger til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Har 320i e36 jeg også og har nå begynt med det samme problemet. Avogtil kan jeg stå å forsøke å starte bilen sikkert 10 ganger men den bare kinner, men for det meste så starter den med en gang. Sjekk innslaget på startmotor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Tror dere burde sjekke releet til bensimpumpa deres. Syns med bilen din, håper den kommer tilbake penere enn ever Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Takk for tips, skal sjekke det! Skal ha ei hel helg med skruing på bilen snart, for å rette opp diverse småfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Ellers fikk jeg nye frontlykter og foringer til stab staget forran fra GS på fredag. Desverre hadde de gitt meg feil foringer, så måtte ta en telefon til dem i dag. Det ordnet seg raskt, men er tredje gangen det er noe, på de to gangene jeg har brukt dem.. Lyktene jeg kjøpte var disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /35155.jpg Har ikke helt bestemt meg for om de var fine eller ikke, men de får funke inntill videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Hadde sånne i crom for noen år siden,skjønner fremdelse ikke at jeg kjøpte sånn dritt hehe Men hver sin smak,blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Kan jeg spørre hvordan du koblet dem opp, slik at Angel Eyes-ene virket? Det er tre røde og tre sorte ledninger som kommer ut under, men finner ikke ut hvordan de skal kobles.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå