Gå til innhold

E36 325 - Går nå på alle sylinderne!!!!


bcRichard
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, skole med stipend på 1500kr i måneden og jobb med 90kr timen så må man prioritere riktig!

Ja det var førstepri. at det skulle være over 1.8l vertfall. synd den bare går på 5 sylindere :/

Må si du har en veldig tøff bil du også, btw. hvor har du kjøpt dine angeleyes? Bare MÅ ha sånne :wink:

Det har vært gjort lite i det siste med bilen, men nu når sommeren kommer så skal jeg ta bilen ut av garasjen! så oppdatering kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja har ikke fått gjort så mye, har 3 bilcrossbiler jeg holder på med så har ikke hatt tid til å få gjort noe. Men har gjort litt, som å koble anlegg og byttet en defekt vifte.

Har kansje fått tak i motor som jeg skal bytte!

Men som sagt, har ALT for mange prosjekter så dette må vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Jo, noe rust er det. Det har vært gjort en rustbehandling på bakskjermene der jeg syns jobben er gjort utrolig dårlig.. Men om det er noe veldig alvorlig under har jeg ikke sett.

Ja det er m50b25 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, noe rust er det. Det har vært gjort en rustbehandling på bakskjermene der jeg syns jobben er gjort utrolig dårlig.. Men om det er noe veldig alvorlig under har jeg ikke sett.

Ja det er m50b25 :)

oolright! tenkte bare på forskjermene;P kanskje jeg forveksla den med en annen e36;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Her var det lenge siden det har vært oppdatert, bilen har stått lenge uten å vært rørt. De siste ukene har jeg jobbet mye med den, har ordnet motoren så nå går den på 6 sylindere! :D (en utrolig lettelse)

Det viste seg å være en bøyd ventil, å når jeg hadde av toppen så jeg at det var sprekk i toppen.

Så nå har jeg byttet topp, alle pakninger, så nå er motoren bra!! Skal oppdatere når det skjer noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...