bakke Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 har byttet motor i min e36, bilen går fint på tomgang men når man gasser på fort så smeller det i motoren( høres ut som det kommer fra innsuget/ luftfilteret ), når man lurer den opp på turtall så går det greit... kan det evt være at den bare er sur? siden den bare har vært startet opp og ikke kjørt med? håper på svar fort, skal på visning til uka : o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Tipper feiltenning eller noe der. Kan også være falsk luft. Dette gav meg iallefall massive smell fra innsug, men da hadde slangen til tomgangsregulatoren falt av og sugde inn luft. Var helt sinnsyke smell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 tenkte det kunne være falskluft jeg også, byttet innsugsgummien igår... men smeller like mye nå :s hvor er slangen til tomgangsregulatoren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Slangen til tomgangsregulatoren er under innsuget. Går fra baksiden av gasspjeldet på en måte og under innsuget, og på en måte opp igjen på innsugsbelgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 okei : ) skal sjekke dette når jeg kommer hjem jeg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 akkurat samme feil vi hadde med 328en min. det var slangen til tomgangsregulatroren som nevnt her som var feil. vi trodde motoren gikk til helvete får det smalt godt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 okei, håper det er dette som er feil men har det ikke noe å si på tomgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 var innsugsbelgen min, og den slangen som er nevnt her, men det ga ikke smell til meg, bare tomgangsproblemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 okei, håper det er dette som er feil men har det ikke noe å si på tomgangen? min stoppa bare. og før det smalt gikk den ikke på tomgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexleon Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg har nett samme problem med min 328i som deg bakke. har du fått fiksa det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå