e30 tic Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 er det så mange som leser finn og ikke alle andre fora da? mulig jeg legger den ut, vekk skal den hvertfall før snøen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Ja det vil jeg tro det er. Alle bruker ikke fora, mange vet ikke at bimmers eksisterer engang. Så du når nok ut til en større gruppe ved å annonsere den på finn eller autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 får gi den en siste tjangse på finn da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 5000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 UTen interiør isåfall. Skal du dra den på tralle over fjellet da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 måtte dradd den over på henger ja, men er 5000 intresant? uten intreriør da tenker du kun på seter og dør trekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 ja resten står i. Tennigs lås er demontert bare. La den på finn ikveld så mulig eg får bedre bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 vet denne satans annonsen har blitt uoversiktlig, men vennligst LES gjenom tråden før dere sender pm. -jeg ønsker aller helst spm på tlf 92089811 - bilen er IKKE kjørbar og MÅ hentes på henger ettersom lenkearmer og bremser må gåes over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå