SeiKo Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Jeg prøver å få overtalt en aktør i Bergensområdet til å vurdere et slikt tilbud, men han er enda litt usikker og ber om å få bilder eller illustrasjon av et slikt verksted. Er det noen her som har noe slikt liggende. Bilder av slike haller mener jeg. Om så... Kan dere være så snill å legge de ut her eller på bildedump og legge linken inn her slik at jeg har noe å vise til han. Tror ikke mannen skjønner seg så godt på biler og mekking, men han kan forretninger.
zeot Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Vi hadde et slikt et før, men problemet var det når alt verktøyet forsvant;) men god take er det:)
SeiKo Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Slike ting har vi allerede tenkt ut en løsning på. Trenger bare bilde eller illustrasjon av et slikt verksted til denne karen slik at vi kan komme videre i samtalene.
hillmar Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Hva med å stikke innom her å knipse no bilder: http://www.gds-bilverksted.no/gjor.html spørs om det er marked for 2 slike tilbud i Bergen. Men er absolutt et godt initiativ. Synes noen på det sentrale Østlandet kan starte opp et sånt tilbud!
SeiKo Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Nice. Håper det lar seg gjennomføre nå da. Vil ikke si enda hvor dette kan bli aktuelt, men så snart noe blir avgjort i positiv retning kommer all info.
espen lysholm Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Har dette i Trondheim som er et godt benyttet tilbud. Er to bukker + en bukk man kjører hele bilen oppå, dvs hjulene er ikke fri. Her er det ingen verktøy, så det må man ta med selv, men de har spilloljedunk slik at man kan bytte olje uten å ta med seg den gamle hjem.... Selvbetjening og åpent 24-7. Etter min mening fungerer dette utmerket.
largund Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 espen lysholm skrev: Har dette i Trondheim som er et godt benyttet tilbud. Er to bukker + en bukk man kjører hele bilen oppå, dvs hjulene er ikke fri. Her er det ingen verktøy, så det må man ta med selv, men de har spilloljedunk slik at man kan bytte olje uten å ta med seg den gamle hjem....Selvbetjening og åpent 24-7. Etter min mening fungerer dette utmerket. Dette er HELT klart den beste løsninga. Det eneste jeg syns burde være på ett slikt verksted i tillegg til bukker/grav, er tilgang til en benk eller to med skrustikker på og trykkluft. Her i Tromsø tilbyr Esso i Tromsdalen en slik hall, uten annet enn en smøregrav, til en grei timepris. Har benyttet meg av den selv engang og er ett greit sted å foreta oljeskift f.eks. Til større vedlikeholdsjobber er det nok ikke plassen. Om jeg hadde hatt kapital skulle jeg startet ett slikt verksted selv med KUN bukker, luft og arb.benker. Alt, og da mener jeg ABSOLUTT, alt verktøy måtte medbringes selv. Kanskje til og med luftslangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå