S.Arnesen Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Har du plugg under setet fra før av, ville jeg prøvd å få strøm til denne. Finne andre enden av kabelen.Har du ikke plugg under setet er det bare å legge 2 ledninger fra batteriet, evt 1 og jorde i karoseriet. Pluggen som sitter på selve setet, fjerner du bare og kobler alle pluss sammen og alle minus sammen. Memory funksjonen trenger jeg ikke:) Takker. Jeg har plugg fra før, siden det var el varme i de M-tech som sto der. Da skal jeg se om jeg finner ut at de går til sikkrings boksen. Så kansje det bare er å sette i noen sikkringer som nevnt her? Om det er varme og airbag sensor i de tidligere setene så er det ingen strøm krets orginalt som kan brukes til el justeringen. Elelr, det går sikkert og bruke + ledningen til det orginale, men er fare for at det blir for liten krets...
325demon Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Noen som har kommet videre med å finne strøm til kontakten under setet? var på bmw og spurte, men virker ikke som om de hadde koblingsjemaer til salgs.. måtte høre med verkstedet dems osv... så ble ikke noe av.
Loffen Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Anbefaler e46fanatics.com. BMW bruker samme pluggen 25pins uavhengig av setekonfigurasjon såvidt jeg vet? Men du må selv strekke opp ledninger og plugge disse inn i pluggen ved hjelp av originale pins som du får kjøpt. Det letteste og mest riktige er å få tak i et koblingsskjema for bilen (wiring diagram), og bare gjøre alt slik det er lagt opp originalt. Hadde link til en side på gamle-dataen, så vet det finnes databaser med koblingsskjema til BMW og andre biler. Kanskje ikke så mye direkte hjelp, men peker deg litt i riktig retning
325demon Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Det ligger jo 2 ledninger til pluggen allerede, men de er kansje bare for beltestrammeren? Syns det var litt tynne ledninger iogmed at sikringene til sete er på 30ampere. Men mulig det går ann å koble bort varme og belte strammer og bruke den tilførselen til motorene. 30Ampere er vel ment for alle 4 motorene i drift samtidig, men bruker jo bare 1 om gangen så burde gå fint.
325demon Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Opp igjen.. Ingen som har vært borti dette før? Vil helst ungå å ta opp hele gulvteppet for å se hvor ledningen går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå