Gå til innhold

Kjekt å bli slått ned på riksvegen...


Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joa... sikkert mye gærne folk, men alikvel så mener jeg at det meste av volden som skjer ikke akkurat er uprovosert. Jeg har aldri vært i bråk på byen, og har vært/er en god del ute, og er alltid i god norsk tradisjon drita full.

Av de som blir slått ned på byen tør jeg påstå at 99% av dem har provosert det frem selv på en eller annen måte. Vet at noen blir helt idioter bare du ser på dem, men hvis man da er litt lur når de spør om problemet så unngår du videre konflikt. Klar at man av og til kanskje må bite litt i det sure eplet med frekke bemerkninger, men siden man ikke kjenner folket så er det bare å gi faen i deres mening.

Bra sagt! Har vært MYE på byen opp gjennom årene, og kan telle på en finger de gangene jeg har kommet opp i bråk. Jeg har alltid holdt en ganske lav profil egentlig, så det er ingen bråkmakere som viser noe særlig interesse.

Men er du høyrøsta og skal være kar, da er nok ikke veien lang...

MVH

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, kjørte da hjem fra skola i dag. Hadde med meg en passasjer, kom en Audi A3 bak meg. Ganske ny, 2008+ tipper jeg. La seg heeeelt opp i ræva, hadde jeg bremsa hadde han kjørt på meg. Så jeg ga på opp til 100 og holdt den farta en liten stund. Så kom vi til en rettstrekke, da begynte han å kjøre forbi. Imot kom det en trailer, men de rakk å komme seg inn igjen foran meg. Og da bremsa de, ut kom først passasjeren. "Stooor" bola fyr med solbriller og pigghår. Første han gjorde var å knekke vindusviskeren min, deretter dro han opp døra og slo meg i kjeven. Spurte "Prøver du og drepe oss?????" med bergenser dialekt. Tar sigaretten sin og setter den i kinnet mitt, jeg sier nei at jeg ikke prøvde å drepe de. (Hjelper ikke å motsi) Han slår meg en gang til. Så kommer føreren ut (Mørk i huden med bergenser dialekt), kommer bort til bilen og begynner å spørre om hvor lenge jeg har hatt lappen og sånt. Så kommer det flere biler bak og det blir kø og folk begynner å stoppe. Da stikker de av i en syk fart.

Har meldt ifra til lensmannen og han skal prøve å få tatt de.

Heldigvis lå sigaretten igjen inni genseren min så den er sendt til DNA testing :)

Så pass opp for bergensere med Audier...

Her ville en GOD og VOKSEN sjåfør bremset opp ved DEM andres forbikjøring.

Det er jo bare å bremse for de som vil kjøre forbi deg dersom du ikke vil kjøre sånn at du ikke har de HEEEEELT opp i ræva.

Hva er egentlig poenget ditt med å ikke bremse når du ser noen kjører forbi deg og det kommer trailer i mot? Du skal jo hjelpe medtrafikkanter! Jeg holder ikke side med de som dro til deg, men skjønner de litt. De ville kjøre fort og forbi deg, men du oppfører deg som en tulling. Ikke noe vits å hisse opp folk som vil kjøre forbi enda mer!

Jeg vil tippe du "hjelper" neste gang noen forbi deg dersom du kjører for sakte for "motparten". Ikke noe moro å havne i denne situasjonen.

Men være glad du fikk deg en på tryne BARE, tenk om de med Audi'n fronta den lastebilen og du fikk 2 liv på samvittigheten!

Lykke til med kjøringen din fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville en GOD og VOKSEN sjåfør bremset opp ved DEM andres forbikjøring.

Det er jo bare å bremse for de som vil kjøre forbi deg dersom du ikke vil kjøre sånn at du ikke har de HEEEEELT opp i ræva.

Hva er egentlig poenget ditt med å ikke bremse når du ser noen kjører forbi deg og det kommer trailer i mot? Du skal jo hjelpe medtrafikkanter! Jeg holder ikke side med de som dro til deg, men skjønner de litt. De ville kjøre fort og forbi deg, men du oppfører deg som en tulling. Ikke noe vits å hisse opp folk som vil kjøre forbi enda mer!

Kan være det er meg som husker feil...men sier ikke trafikkreglene at man skal holde farten når man blir forbikjørt? Jeg bremser aldri, det er de som kjører forbi sin jobb å forsikre seg om at forbikjøringen er forsvarlig. Kan ikke se poenget med å "hjelpe til" i en forbikjøring...kan fort bli farlige situasjoner og misforståelser av det.

Så lenge han ikke gasset på så er det Audi'en som driter seg ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være det er meg som husker feil...men sier ikke trafikkreglene at man skal holde farten når man blir forbikjørt? Jeg bremser aldri, det er de som kjører forbi sin jobb å forsikre seg om at forbikjøringen er forsvarlig. Kan ikke se poenget med å "hjelpe til" i en forbikjøring...kan fort bli farlige situasjoner og misforståelser av det.Så lenge han ikke gasset på så er det Audi'en som driter seg ut her.

Ja for det ble jo ikke "farlige situasjoner og misforståelser" i dette tilfelle mener du? Man skal sikkert holde farten hvis noen kjører forbi, men trådstarter holdt ikke farten som var grensa der, han gasset opp til 100 km/t i stedet og holdt den farten en liten stund som han skrev.

Kjører jeg i fartsgrensa og ser noen stresser veldig for å komme forbi meg (noe som vanligvis irriterer meg) så slipper jeg den stressa personen forbi når den først bestemmer seg for å kjøre forbi meg. Da er jeg kvitt irritasjonen samtidig.

Når han men Audi'n først kjører uvettig så bør jo ikke trådstarter gjøre det samme, DA blir det farlig situasjoner og misforståelser.

Men det er jo bare min mening i denne diskusjonen, ikke meningen å såre noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...han kunne nok kjørt litt saktere en stund for å slippe dem forbi...det er klart. Men jeg trodde du mente at han gasset MENS han ble forbikjørt...og det gjorde han ikke. En liten misforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolere er kun ute etter en ting - bråk. Skygg unna, de har ofte få eller ingen skrupler. Var selv vitne til en rusa boler som slo seg vrang på et gatekjøkken etter et julebord ifjor. Selv satt jeg helt rolig, men han fiket til kompisen min og kastet en stol i ansiktet på ei jente, så panna sprakk.. Jeg ringte kjapt 112, fulgte etter kødden da han stakk av. Politiet kom straks etterpå og jeg viste de veien han forsvant, da jeg mistet synet av ham. Leste i avisen noen dager etter at de måtte bruke pepperspray på ham.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en nær venn som har gått fra å veie 65 kg til 100 kg over tre-fire (han boler ikke, men har blitt helt treningsgal - typ gal som i at han blir sur hvis han går glipp av treninga). Sammen med kiloene kom holdninga "Hva er det han kan gjøre meg? Knocker han rett ned!" Den tror jeg er felles for alle som har vært små og så gått mye opp i muskelvekt, dem går rundt og venter litt på at noen skal si noe feil sånn at de kan gi juling. Helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stereotypisk syn mange har på de som bruker anabole steroider her. Joda mange blir hissige av bol, men ikke de som bruker det riktig. Mange bolere er ute etter bråk, men de begynner å bole for å bråke, ikke omvendt (de begynner ikke å bråke pga bol)

Jeg kjenner flere som har brukt prestasjonsfremmende legemidler, og en del av disse er blandt de hyggeligste mest avbalanserte menneskene jeg kjenner.

Nå det er sagt så er det fullt mulig å legge på seg 35 kg muskelmasse på 3-4 år uten bol ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabies: Jo, noen blir aggresive og får psykiske forstyrrelser av ulik art ved bruk av sterioder. Noen produkter fremkaller mer bivirkninger enn andre. Noen bruker AAS for å nå målene sine innen trening over kortere tid enn naturlig, andre for å få muligheten til å skape frykt.

Noekult: Jeg syns du burde tenke deg om to ganger før du skriver et innlegg som det der neste gang. Selv var jeg 63kg og 188cm når jeg begynte å trene. I dag er jeg 195 og ca 110kg. Jeg har aldri yppet til bråk, og aldri slått noen som følge av aggresjon, SELVOM folk har slått meg i trynet mer eller mindre uprovosert. Jeg gikk opp ca 10kg i året i muskelmasse,- og har aldri tatt noen ting som står på dopinglisten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...