Gå til innhold

Kjekt å bli slått ned på riksvegen...


Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, kjørte da hjem fra skola i dag. Hadde med meg en passasjer, kom en Audi A3 bak meg. Ganske ny, 2008+ tipper jeg. La seg heeeelt opp i ræva, hadde jeg bremsa hadde han kjørt på meg. Så jeg ga på opp til 100 og holdt den farta en liten stund. Så kom vi til en rettstrekke, da begynte han å kjøre forbi. Imot kom det en trailer, men de rakk å komme seg inn igjen foran meg. Og da bremsa de, ut kom først passasjeren. "Stooor" bola fyr med solbriller og pigghår. Første han gjorde var å knekke vindusviskeren min, deretter dro han opp døra og slo meg i kjeven. Spurte "Prøver du og drepe oss?????" med bergenser dialekt. Tar sigaretten sin og setter den i kinnet mitt, jeg sier nei at jeg ikke prøvde å drepe de. (Hjelper ikke å motsi) Han slår meg en gang til. Så kommer føreren ut (Mørk i huden med bergenser dialekt), kommer bort til bilen og begynner å spørre om hvor lenge jeg har hatt lappen og sånt. Så kommer det flere biler bak og det blir kø og folk begynner å stoppe. Da stikker de av i en syk fart.

Har meldt ifra til lensmannen og han skal prøve å få tatt de.

Heldigvis lå sigaretten igjen inni genseren min så den er sendt til DNA testing :)

Så pass opp for bergensere med Audier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, visste det var en grunn til at jeg har metallrør og brekkjern liggende bak passasjersetet.

Edit: Til en eventuell neste gang bør du huske på at om noen kommer mot deg på denne måten så kom deg ut av bilen. Du er rimelig forsvarsløs der du sitter i førersetet, så om du kommer deg ut kan du i hvertfall gjøre litt motstand...

Er fyren mye større enn deg så spark han i ballene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha rabies, er ikke så enkelt som du tror ;)

Alltid kjekt og ha med seg noe og forsvare seg i mot med, feks hjemmelagd skikkelig balltre!

Hvis purken spør hvorfor du har det i setet, kan du bare si at broren din pleier og spille "slåball" på skolen :D

Sånne folk som dette skulle vært bura inne for lenge lenge sia, herregud for en oppførsel, ble sjokkert når jeg leste historia de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er helt sikker på at du ikke gav gass når de kjørte forbi deg da? Hvis de ville forbi deg og du lå foran og ga gass ettersom de prøvde å kjøre forbi så forstår jeg dem., hvis ikke så var det jo kjedelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, se her ja. opplevd omtrent det samme :P

rolig og fin sommersdag for 2 dager siden, ante fred og ingen fare. null biler bak eller imot før det kommer en golf i ei helvetes fart oppi ræva og der har han tenkt og bli. blir da selvsagt irritert på idioten, tenker på og bremse men da ville det smelle så lar vær.

så da bestemmer han seg for og kjøre forbi med sin motorsterke golf 1.6l(garantert), lenger fremme er det en sving som kommer fort og jeg ser det kommer bil imot før den svingen og ett lite stykke unna.

passasjeren sier jeg skal kicke og jeg er ikke vanskeli og be da jeg ble temmeli provosert over å ha han her oppi ræva. da han kommer på sida gasser jeg på og tar han igjenn noe frykteli, slepper han inn sånn som jeg skal gjøre før han begynder og bremse etter han har kjørt forbi, for så og stoppe helt opp.

ut kommer det en ganske så svær fyr, ihvertfall dobbelt så stor som meg. hadde jo tenkt han ville "prate" og hadde selv tenkt til å si akkurat hvor mye idiot han og va. joa, finner da fort ut att han her skal da vell for faen ikke prate da han kommer nærmeste joggende bak. skal da til og få ned vindue for og prate med han men nei, han river like så godt opp døra og roper noe uforståeli og blablabla. sitter helt rolig og sier til han att det der gjor jeg fordi han låg rett oppi ræva på meg og jeg ville ikke ha han i baksetet, deffor.

da det er sagt klinker han til meg som sitter i ei ganske lei stilling for i det hele tatt klare og forsvare seg på noen måte før han smeller igjenn døra og springer frem til bilen sin og roper "gjør det der engang til og se hva som skjer" mens han peiker å hoyer og ser helt fra seg ut stakkarsen.

sitter bare å ler av det igrunn, makan til reaksjon av en godt voksen person har jeg faen ikke verdt borti, tattos,playboy solbriller,kort pigghår denne kjekkasen og. mener spotta noen krokodille tårer og 8) er selv 18, og vet godt att han kunne banka meg sikkert med bare en finger men tollerere faen ikke sånn oppførsel. men lite å gjøre når han var vekk før du virkeli oppfatta hva som skjedde :)

Edit; ser det er nevnt noe gass styr her, og ja, jeg står for det. om dere mener jeg er idiot pga det og fortjener det osv driter jeg blanke keine kassarolle i. er reaksjonen til denne fyren jeg prøver og få frem, på samme måte som trådstarter vil jeg tru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint det fins Bergensere med vettet i behold da :) De overdreiv litt med at de holdt på å kræsje. Jeg selv har sett verre forbikjøringer... Men når man har litt for mye testosteron i kroppen blir sinnet litt ukontrollerbart... Alle politidistrikta i sør-norge har fått beskjed om det nå. Men, de tok jo skiltnr mitt og trua meg. De 2 der er gærne nok til å oppsøke folk hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte ikke ifra nei. satt igrunnen bare og lo av han så glemte helt av det.

vil vel tro ikke hadde kommet noe vei med en anmeldelser, null vitner. bare passasjeren som satt på med meg, tror ikke det holder akkurat :wink:

skal vell sies han slo som ei jente. hadde han slått meg til blods hadde det selvsagt blitt noe annet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...