limping00 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Da må bilen uheldigvis selges i deler da turen på vei til etterkontroll av EU, gikk i grøfta. Da har jeg fått bilen hjem. Så nå vet jeg sånn ca hva som kan brukes og hva ikke som kan. Det er mange fine deler her folkens, vil selge mest mulig av den før den blir spiker! - Skinn interiør, slitasjehull i førersete mn ellers brukbart. - Alle vinduer hele. - Radiator med montert el.vifte(alt av relè og sikringer følger med, plug and play) - Høyre side er hel(utentatt skjem), bakluke, takluke, panser(kanskje). - Diff med brems (vet ikke hvor mye % brems). - Splitter nye bremseskiver bak og bremseband inni( kjørt 4km) - M-tech ratt og kule - Hel tank, 80L. - Den store kjøre comp. - Div. felger. - Motor og gir fungerer fint. følger med 2 filterer og ny registerreim;)(hjerne og ledningsnett kan også følge med etter ønske) - Klare baklys (rød,hvit) - Angeleyes (ikke strøkne) Da har jeg tastet ned de delene jeg tror er av int., mn hvis d er noe du trenger som jeg ikke har skrevet ned så er det bare å spør, er jo en komplett bil uten skadene. Vil helst at deler blir hentet da jeg ikke har så lyst å stresse med sending. Bor ved Lyngdal på Sørlandet(6-7 mil sør for kr.sand). Håper det er noe dere trenger der ute i bimmer verden! Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 16" 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 pris på rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 pris på rattet? 1800,- tenkte jeg kanskje, med tanke på at det er litt slitt. koster 3700,- nytt på schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motormania Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 har du triggerhjul md sensor og ei bensinpumpe og selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daske Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Hvor mye for motor m/hjerne komplett? Uten girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 har ikke fått hjem bilen enda mn kan se om jeg får ut triggerhjul og bensinpumpa. kan heller gi beskjed da. hvis motor er i orden så bllir d vell rundt 5k. kjøpte den ifjor sommer for 7k,uten kassa, og da hadde den gått 170k. har ikke kjørt mer en 10k siden da. mn vill helst at girkassa også blir med, så si 6500 med kassa også. hvis den er i orden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjaxxesE34 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Hvor mye for skinn interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Frontruta, selger du den? evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motormania Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 flott trenger et triggerhjul md sensor kjapt, er ikke like nøye md pumpa mn kjekkt om du kunne ha plokket den av og sendt ilamme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Hvor mye for skinn interiøret? er ikke sikker, kom med et bud så kan vi sikkert komme med en ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå