sigerfjord-karosseri Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 har et sett med m3 fangere jeg ikke har bruk for, er hele fangere med fester. ingen avknekte biter eller jall trenger dog en liten puss før eventuel lakk selges til en fornuftig pris, tar imot bud da jeg ikke vet va disse er verdt, skambud er bortkastet, da disse kan ligge på hylla mvh har bare bilder av fronten på bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigerfjord-karosseri Posted April 24, 2010 Author Share Posted April 24, 2010 opp, bud på 2000 nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
G-RACING Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Og disse er i glassfiber? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 er det et orginalt fangersett? I såfall har du bud på 3k fra meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Ikke org disse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts