Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor man kan lete på nettet etter veteranbiler?

tenker på 3-serie,5-serie og 7-serie ( denne frister mest;D )

er det mye problemer med slike gamle biler i så fall?

er ikke spesielt god innen mekking på biler.

takk på forhånd!

Skrevet

Import tror jeg ikke jeg har råd til foreløbig. Såg det var en som skulle selge en 7-serie 1979 til 12 000. Men var jo null info og bilder. Så har sendt mail.

Skrevet
Import av veteranbil koster ikke mye. Moms av kjøpesum. pluss vrakpant ;) Sjekk i sverige på Blocket.se feks :)

Ikke verre? Hva blir momsen på da i prosenter? Vrakpant = 1500,- er det ikke?

Skrevet
Import av veteranbil koster ikke mye. Moms av kjøpesum. pluss vrakpant ;) Sjekk i sverige på Blocket.se feks :)

Vrakpant er nå 1300.- kjøper du en bil til 10.000.- blir momsen ca 2000.-kr. (25% moms) Så kommer reg og nye skilt utenom. Men kjøper du bil f,eks i sverige. så kan du skrive kontrakt med selger der dere skriver en lavere sum enn du betalte ;) Da blir det mindre i moms å betale for deg ;) Men ca 5000.- ali i alt. da kommer du ihvertfall langt :)

Skrevet

Vrakpant er nå 1300.- kjøper du en bil til 10.000.- blir momsen ca 2000.-kr. (25% moms) Så kommer reg og nye skilt utenom. Men kjøper du bil f,eks i sverige. så kan du skrive kontrakt med selger der dere skriver en lavere sum enn du betalte ;) Da blir det mindre i moms å betale for deg ;) Men ca 5000.- ali i alt. da kommer du ihvertfall langt :)

Genialt! Men så spørs det vel om selger vil gå med på å gjøre dette?

Men får man en grei veteran fra sverige til 10 000 da?

Skrevet

den siden virket meget tungvindt. får jo ikke søkt etter bilmodell eller søke over hele landet:/

eller er det jeg som gjør det på helt feil måte her? #-o

Skrevet

Blocket är ju simpelt.. Väljer ett län på första sidan.. Så i sök fältet skriver du tex: Bmw. Så har du en rullgardins meny på höger sida där länet står.. Klicka där och välj hela sverige.

Skrevet
Blocket är ju simpelt.. Väljer ett län på första sidan.. Så i sök fältet skriver du tex: Bmw. Så har du en rullgardins meny på höger sida där länet står.. Klicka där och välj hela sverige.

Ja, fikk det til ved å se litt nærmere på siden. Takk uansett:)

Skrevet

Den 320,n du linka til så genial ut da. dette er jo en bil som er verd 3-4 ganger så mye her i Norge ;) jeg har en far som bor i Sverige, så han følger med litt for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...