england82 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Passer hjernen på en coupe over på en sedan så lenge at nr er det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Noen vil blindt si ja, så lenge nummeret er det samme, så funker det fett. Jeg vil påstå noe helt annet, men det må nesten bare prøves. Sjangsen for at det funker er stor, men muligheten for at det ikke funker er der. Så lenge det er snakk om samme motor og modell, så kan jeg ikke se noen skjellig grunn til at det ikke skal funke. Cab/coupe eller sedan skulle ikke ha noe med saken og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
england82 Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Jeg er enig med deg. Satser på å kjøpe den så skal jeg melde ifra hvis det ikke funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Men sånn på tampen... Du vet hvorfor, og forhåpentligvis fikset årsaken til at hjernen din kaputt? Ja.. Hjernen til bilen altså.. Hehe. Er no dritt og smelle på en ny hjerne sånn uten og vite det liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
england82 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Hehe, hjernen på bilen fikk seg en smell da det kom vann inn i den etter at den hadde vært i vaskehall. Dette skjedde for 2 eiere siden. De skiftet hjerne, men bilen får for lite bensin og luft nå. Har ikke feil på diagnosetest, men tenkte nå å starte med den for å se om det blir noe bedre. Tar også imot andre forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå