Fehim Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Har akkurat lakka felgene mine i en mørke grå farge.. Så vil ha litt tibakemeldinger om det var noe fin eller noe sånt.. + Ej he bytta baklyktene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Vis jeg skal være helt ærlig med deg, så syns jeg ikke noe om hverken felgene, eller lyktene. Men det viktigste er at du er fornøyd selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fehim Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 heheh.. takk. setter pris på ærlighet:) hvilken farge trur du det hadde vore fint på felgane da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Beklager hvis jeg er litt krass, men.. Liker ikke "bremsestøvgrå" felger, spesielt ikke på den lilla bilen. blir for lite kontraster. Tror nok lys søv fungerer best på så mørk bil. Spesielt nåår den ikke er blankere.. Klare lykter synes jeg svært skjelden fungerer, spesielt på BMW. Men de du har funnet var ikke de værste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fehim Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 lurte på først om ej skulle ha sølv.. men så ombestemte ej mej, men neste gang blir det sølvfarget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågen89 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Heisann! Syns heller ikkje den fargen på felgene passa helt inn, sort er ganske fint, har nesten like felga so du har berre mine er blank sort. syns det passer til min bil vertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fehim Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 ja det var sånne ej hadde før det:D de var fine: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Må neste ha lyse felger på en så mørk bil hvis ikke "forsvinner" de Sølv er pent, men vil du skille deg litt ut syns jeg det er tøft med gull. Men først senk. Bør være førsteprioritert på alle biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fehim Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 ja vet... Trur ikkje gull felger hadde passa helt inn da:P Lilla bil:P Men senk har ej tenkt på en del.. Må ha penger først.. lurer på og senke den en 45 mm framme og 40 bake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 det blir bra med senk;) det er det viktigste på en bil, syns baklyktene var fine jeg, men som de andre sa her, en lys farge på felgene ville gjort seg;) lykke til videre med bilen! blir bra vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fehim Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 jepp:D skal lakke dem på nytt igjen om eit par uker:D da blir det sølv:) Men trur ej sattsa berre på senke-fjøre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen520i Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hei. Syns lyktene så bra ut! Og fint å se at de kom fram i god stand! Hilsen selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå