william_olsen Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Vet ikke om det var den som sto i ålesund, Hentet min i Vikersund... Er ganske så enig.. skal prøve å holde den mest mulig clean, uten altfor mye dilldall.. Baklyktene skal jeg ganske sikkert beholde.. Skulle helst a byttet bakfangeren, eller bygd den opp igjen.. har "knust"/sprukket bak ved eksosen.. noen tips? Eksosen skal erstattes, men foreløbig er det lommeboka som bestemmer når det skal skje.. Takk for kommentarer folkens:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
william_olsen Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Har "prøvesotet" bakrutene i dag.. bare for å se hvordan det blir:) Er det lett å ta ut rutene i vogna? Er redd for å herpe evt. innfestninger og klips til interiøret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Er litt pes å ta ut rutene. Men har du tålmodighet, trur jeg det går bra Jeg har gjort det en gang før, det var den siste gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
william_olsen Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Nå er det montert Simons-effektanlegg ifra kat`n og bak:) Meget fornøyd med både lyd og passform:) Handlet av Wolfeh her inne på forumet:) Så har det kommet lydanlegg i vogna også også meget fornøyd:) 6" Clarion Frontsett 4,25" RockfordFos. i hattehylla 12" RockfordFos. sub 1000W MAC 2kanals forsterker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
william_olsen Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Var jo så dum og solgte denne for noen mnd. siden.. Noen som har sett noe til den, eller vet tilstanden på den? Har jo så lyst til å kjøpe den tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå