Hardhaus Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Skal sende speilahusa mine til lakkering. Har demontert dem fra bilen, men vil gjerne splitte de i skjøten samt å ta ut speilene. Klør meg litt i hodet for jeg skjønner ikke helt hvordan dette er skrudd sammen. Finner kun en skrue på undersiden av speilhuset, men kan ikke skjønne at noe løsnet da jeg skrudde ut den...??? Dette gjelder altså en E-36 M3
bmwm535i Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 speilhuset skal bare dras av festet son sitter inn mot døra, speilglasset sitter vel bare med noen plast mothaker vri speiglasset helt opp og titt inn og se om du ser hvordan det sitter, vær forsiktig så du ikke knuser/sprekker det , det er nemelig dyrt. koster ca 1000 pr glass
Hardhaus Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 OK! Speilglassa fikk jeg av etter litt "detektivarbeid", men har ikke klart å splitte huset fra festet. Mulig tidligere eier har vært ute med noe lim her, for jeg klarer ikke å bare dra dem av...
AutoMartin Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 De sitter med slags "propper" i plast om jeg ikke tar feil. Prøv å monter de på bilen og dra da i en retning mens du gir huset et kakk med knyttneven. Mine har løsnet ett par ganger da jeg har vært uforsiktig under bilvask...så de trenger et godt kakk....
bmwm535i Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 er og mulig at tidligere eier har skrudd de fast også. men de sitter godt er metall mothaker hvis du sender meg en mld på 97635323 så skal jeg sende deg bilde av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå