SlimG Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Aner du hvor mye du har senket bilen? i mine øyne er senkingen helt perfekt for bilen. Skal ha dempere selv til en E36 325 Coupé, men har ikke råd til justerbare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 bilen står på originale m3 dempere nå så aner ikke hvor mye de senker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlimG Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Aner du innpress og bredde på CSL felgene, og evt. dekkbredde og profil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 desverre, har ikke peiling på det her nå. det sto 225/40/18 dekk på fra før men har bestillt meg 215/40/18 til den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 en liten gladmelding fra senk.no i dag KW settet mitt er sendt åsså har jeg mottatt 4 stk nye falken dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 da var endelig Coilover settet kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Står ikke justerings saken opp ned bak? trodde den skulle stå nede på e36 jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Tvile på det du! Sjønne kje heilt kossen du sko klart å justera då ! Men ikkje vett eg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Jeg mener også den står opp ned bak. Er verre å justere når den står riktig nede, men er ikke så ofte man justerer da. Må tas ut for å justere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Okda, på min e36 sto den nede hvertfall. aldri sett den har stått oppe sånn som det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 da får jeg snu dem i dag ;D er ikke værre enn det men ja, må være stress å justere om du må ta den ut vær gang osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 henter hvite skilt på vegvesenet i dag, så den skal få luftet seg litt fremover hæærlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Detta såg bra ut Ørjan Blir misunnelige barra eg ser på bildene, "grue" meg t du komme kjøranes på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Fikk du skiltene så fort ja! Nice da, må komma mg him eg nå då. Hørte du ka så skjedde itte eg å espen va sjå dg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Leif: ja har hørrt historien haha, hadde purk luskanes i rævå på meg i dag eg og! Utrolig nokk stoppa dei meg ikkje. Låg 2 bilar bak dei, så svingte dei inn på et busstopp å rett ut igjen når eg hadde passert. E vel klovnafargane på bilen som trekke litt oppmerksomhet glede meg te lakkering Skiltene låg på biltilsynet dei, asså dei gammle. Ska få bestillt meg nye, men trenge kje det ennå KW coiloverane fungerte utmerket bilen ble perfekt stiv ! Deilig å kjøra! Komma deg him du nå ja glede meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå