Kobar Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Ønsker å kjøpe breddere til e36 coupè samt tilhørende sideskjørt! send bilde av hva du har, eller forslag til side om hvor man får kjøpt dette separat uten at det følger med front, og bakfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 ser di som selges hos GS fra Rieger koster 10.000kr! er det sant? eller er det komplette sett med front og bakfanger til den prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 tar jeg ikke helt feil er prisen for hele kitet opp mot 20 tusen. så er nok bare breddere og skjørt du har pris på kjapp tur på gs 19.400,00 kr. (inkl mva) 0 sett på lager. Kampanje fra 20/03/10 til 01/07/10. Ordinær pris 24.250,00 kr (inkl. mva) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 har du sett "banebilen" jeg og dirtydicky har på verkstedet vårt i mandal? vi kan selge bredderne fra den, samt sideskjørtene som hører med. det er rieger infinity II og er så og si strøkent. kun montert på bilen, men en enkel sak og få av igjen. får det for 7500 kr send meg en pm om interessant så kan vi avtale mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 om jeg ikke finner noe til en bedre pris så skal jeg vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 noen som vet om plasser man kan få kjøpt? kan også være av glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå