Terje45 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Noen som har en oversikt over hva som skiller en original m tech 2 fra en standardbil? Er det litt kvasi å bygge om en bil til m tech 2 eller er det helt greit? Hvis jeg skal gjøre det vil jeg gjøre det nøyaktig og 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Finnes jo flere M-tech 2 pakker sålangt jeg vet, men du må ha komplett styling - Frontfanger, bakfanger, sideskjørt, dørpaneler, vinge. Om det skal være så orginalt som mulig burde du også kjøpe M-tech 2 ratt, M-tech sportsseter, M-girkule og diverse smådill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 M-teck 2 har og sort taktrekk. Men er levert med M_teck 1 ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje45 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Er ikke fjærer og dempere anderledes også? Hva er forskjellen på vanlige sportsseter og m tech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå