j_b Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 nei, men skal få en og hente det for meg. budet mitt gjelder hvis jeg får frontfanger da. ok?
Olelink Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Klossene skal være originale de og ja men har neppe stått montert på en GT med hensyn på farge. Den nederste delen mangler da det er vanlig å montere de fast med sikaflex.. Tøys og tull ! Vingen skal det borres hull i bagasjeluka til for så å boltes fast. Å bruke sikaflex istede for den orginale løsningen må være noe av det mest jalla jeg har hørt om på en vinge som dette som er både sjelden og dyr.
vidar3.0 Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Skrevet Mai 4, 2010 Tja, Vil jo samle seg dritt og fukt mellom bagasjelokk og vingen..
Olelink Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Tja, Vil jo samle seg dritt og fukt mellom bagasjelokk og vingen.. Derfor ligger den (med unntak av helt til sidene) bare løst oppå og det kan lett spyles vann mellom bagasjelokk og underdelen av vingen. Mot vibrasjon ligger det to remser med tynn skumgummi limt til nedre del av vingen, dette gir også en bitte liten avstand mellom bagasjelokk og vinge. Og mot vann inntrengning er det pakning i hver ende rundt hullene gjennom bagasjelokket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå