haavard Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Heisann. Har en motor "til overs" som jeg tenkte noen andre kanskje har mer bruk for. Det er da en 92' mod M50B25 fra E34 525i automat. Den har gått 211k km, i følge forrige eier. Har påmontert grenrør, letta svinghjul,ny clutch(6-pukks), ny trykkplate, nye plugger og reimhjulssett og reim (oversized fra turner motorsport). Ny vannpumpe med metall-skovvel. Nytt thermostathus og thermostat. Har også en radiator fra m3 som kan følge med. Forstilling med coilovers + M3 3.2 bremser med powerflex kan også følge med. Nye skiver (zimmermann) og klosser (hawk). Har også 3,5 MLS toppakning som kan medfølge. Mvh. Håvard Nigardsøy. 48350929 haavardni at gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkorsnes Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Pris på motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Hadde håpet på rundt 15k. Men er åpen for bud, vurderer også å selge i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Upwards! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 PM meg når du vil selge meg toppen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Hva vil du gi for toppen, da? Evnt hele motoren, uten ettermarkedsdelene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Har akkurat begynt å lete etter det så har ikke helt oversikt over hva det er verdt enda. Hele motoren kunne vært greit, men kan bli dyrt med frakt fra Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Komplett motor? eller bare som den står på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Komplett motor? eller bare som den står på bildene? Komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 du selger ikke 6 pukks clutchen separat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 du selger ikke 6 pukks clutchen separat? Jo, nypris er rundt 4k (med dagens dollarkurs). Fra ebay, skal du handle fra turbofun f.eks er prisen over 5k. Kom med bud. Dette er kun montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Jeg er intressert i mls toppakningen å clutchen, men har lite penger fortida.. kontakter deg når jeg har skaffa penger. om du ikke har solgt det innen den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Selger du grenrøret?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Selger du grenrøret?.. Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Selger du topp kjøper jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå