wabby Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Når jeg tenker H.S. så tenker jeg basert basert at man sitter inni bilen og ser fremover. Altså H.S. er passasjersiden. Men når jeg ser denne så er jeg i tvil hvordan GS tenker... Er det bildet eller teksten jeg skal ta høyde for ?
Smurfen Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 teksten, dem har ikke forskjellige bildet for vær side
wabby Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Ok, greit å vite Burde kanskje ikke hatt med bilde da. Ikke så intuitivt å ha en illustrasjon som viser feil.
dutten Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 ta alltid høyde for tekst.. bildene er bare en "illustrasjon"
Morgan GS Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 når du sitter inne i bilen , samt delenr som slutter på partall er Høyre og oddetall er venstre . Så sant det ikke er lik del h og v da
beyeren Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 dumt av dem og ha illustrasjon av hvor på bilen den skal være og så da og vise feil. FY FY! Mvh Beyeren
Sturlis Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Sånn er det vel dessverre i de fleste delekataloger... Hvertfall på jobben hos oss... (volvo og ford)
Ca///e Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Nå er jo nesten hele delekatalogen til BMW med illustrasjoner fra den vinkelen der. Det er rett og slett bare noe man må lære seg. På den annen side så hadde det vært irriterende for meg om jeg måtte inn på flere bilder bare fordi jeg skulle ha samme del på begge sider av bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå