arnti1 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 har byggd ein e30 m20b25 turbo . med glassfiber sjermer osv. her er noen bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnti1 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Ikke verst! Har du mer informasjon/bilder om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 der var den ja! fin bil:) fått kjørt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 den var jaggu meg fin:) litt mer info hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnti1 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Bilen var enn 320 1987mod. nå blir denn godkjent som 325 turbo. (bilen var rød før) breddekittet kommer fra engeland. compomotive felger. understellet er sandblåst og lakket. nye foringer over heile bilen. stor bensin pumpe. nye større bensin rør. nye bremser nye bremseslanger/rør. m3 diff. 325 gearkasse. kjører inn bilen nå. lader ca 0,6bar. turbo- garret gt 3076r. v-pec datasprut. store dyser osv osv.. toppen er portet og sveiset vannkanaler og o-ringer i blokka. intriøret er e30 m3 som er trekket om i nytt. (svart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Tøft;) moro leiketøy vil jeg tru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Tøff bil! Hva betalte du for breddekittet? Har hørt om noe som kommer komplett fra England. Har du noe info om det? Passform, leveringstid, kvalitet etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 hvordan går det med godkjenning forresten? og når ser du for deg å stå i benken til håland igjen`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnti1 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Godkjenninga går bra det.. må kjøre litt til tenker jeg, men i benken til bsh skall jeg vell i til sommeren sattser jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Både ser og høres ut som en seriøs og velbygd bil. Morro! Har du noe effetkmål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Tøff bil! Hva betalte du for breddekittet? Har hørt om noe som kommer komplett fra England. Har du noe info om det? Passform, leveringstid, kvalitet etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå