LK Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Den har gått 343 000km og tikker som de fleste m40 gjør. Har kjøpt ny regreim,men ikke fått byttet enda. Forstillingsdeler og dempere ble byttet i fjord så den er tight og fin å kjøre med. Årsavgift er betalt. Eu godkjent 17.6.10. Koffertlokk er skikkelig rustent i nedkant,men et brukt lokk følger med. Har byttet instrumentpanel,det gamle sluttet å virke. Bra sommerdekk på orginale E46felger,greie piggfrie vinterhjul på stålfelg med bmwkapsler. Bilen står i Hvittingfoss,ca 3 mil sør for kongsberg. Tlf 93652592 eller svar her. Selges pga. kjøp av annen bil. Er nok ikke så strøken som det kan se ut på bildene. Litt rust her og der,men ikke noe alvorlig som jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Kom med bud,skiltene leveres snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Noen flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Det kan jeg få lagt ut ikveld,når jeg kommer hjem fra jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Fler bilder ute nå.. Kan ta innvendig imorgen,var for mørkt til det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Bump,ikke lett å selge en tregseksten nå for tida gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Kunne vært interessert i e46 felgene og frontlyktene om du er interessert i å selge deler. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe den bare for de 2 tinga der om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Tror ikke jeg begynner å selge deler av den gitt. Er jo nylig eu godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå