Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M3 frontfangeren på min E36 coupe ble stjålet i natt, natt til mandag 26 april, i langedalen i os, har noen sett eller hørt om en m3 fanger som er stjålet, vennligst ta kontakt. Det er politianmeldt, og om de/den som har gjort det leser dette og angrer, kan de ta kontakt og levere tilbake fangeren og gjøre opp for seg, så kan jeg trekke anmeldelsen, er mest sannsynlig noen som er fra os området som har gjort dette som pleier å kjøre gjennom langedalen, os er ikke så stort, og kjenner en del folk så ikke regn med at du/dere slipper unna :evil:

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

får håpe den kommer tilbake til den rette eiern :)

men det holder med en post! Er ikke mye vi her inne kan gjøre så hjelper ikke med 7-8 stk!.. har du kjennemerke av noe slag på den fangern`?

Skrevet

ok, sto den påmontert(prøve montert) og greier? frekk jevler!!

ikke noen andre kjennemerker.. får vel si lykke til, håper du får den igjen, men tviler sterkt.. men sikkert en i lokal området ditt... bare å vente på en som "plustelig" har fått nylakkert m3 front

Skrevet

Irriterende. Jeg har blitt frastjålet diffuser fra min da jeg bodde hos foreldrene mine på Os i noen måneder i sommer.

Eneste dagen av 3måneder den sto parkert på parkeringa utenfor og ikke i garasja, så de måtte ha følgt med...

Idiotisk å drive med sånt i grunn. Nå har jeg skrudd den skikkeli fast, enten så må de holde på i 1time eller så knekker de den av uten å kunne bruke den selv.

Litt dumt fronten er så "lett" å ta av i grunn.

Håper du finner de, jeg er lett med på å gi noen på tryne hvis du finner ut hvem det var!

Skrevet

Litt dumt fronten er så "lett" å ta av i grunn.

bare å ha alt av deler som skal være der det... så må de nok stå en stund... jeg får ikke av min på under 20 minutter :-P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...