bmw e34=) Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 M3 frontfangeren på min E36 coupe ble stjålet i natt, natt til mandag 26 april, i langedalen i os, har noen sett eller hørt om en m3 fanger som er stjålet, vennligst ta kontakt. Det er politianmeldt, og om de/den som har gjort det leser dette og angrer, kan de ta kontakt og levere tilbake fangeren og gjøre opp for seg, så kan jeg trekke anmeldelsen, er mest sannsynlig noen som er fra os området som har gjort dette som pleier å kjøre gjennom langedalen, os er ikke så stort, og kjenner en del folk så ikke regn med at du/dere slipper unna
lloydsb Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 får håpe den kommer tilbake til den rette eiern men det holder med en post! Er ikke mye vi her inne kan gjøre så hjelper ikke med 7-8 stk!.. har du kjennemerke av noe slag på den fangern`?
bmw e34=) Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Ja beklager det, pcen klikket litt, holder på å slette de det er en ulakkert fanger fra st-import
lloydsb Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 ok, sto den påmontert(prøve montert) og greier? frekk jevler!! ikke noen andre kjennemerker.. får vel si lykke til, håper du får den igjen, men tviler sterkt.. men sikkert en i lokal området ditt... bare å vente på en som "plustelig" har fått nylakkert m3 front
bmw e34=) Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 var påmontert, og de hadde og prøvd å ta lyktesenkerne, men det klarte de ikke så de var knekt! Jævla idioter..
Sjøbuse Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 hør med alle lakkerere i området å si fra om det kommer inn nno til lakkering.
sladjan Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Irriterende. Jeg har blitt frastjålet diffuser fra min da jeg bodde hos foreldrene mine på Os i noen måneder i sommer. Eneste dagen av 3måneder den sto parkert på parkeringa utenfor og ikke i garasja, så de måtte ha følgt med... Idiotisk å drive med sånt i grunn. Nå har jeg skrudd den skikkeli fast, enten så må de holde på i 1time eller så knekker de den av uten å kunne bruke den selv. Litt dumt fronten er så "lett" å ta av i grunn. Håper du finner de, jeg er lett med på å gi noen på tryne hvis du finner ut hvem det var!
bmw e34=) Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Skal ta kontakt når den tid kommer hehe, neste gang sveiser jeg den fast!
bmw e34=) Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Om noen har en M3 front som de kan selge for en billig penge setter jeg stor pris på det! trenger ikke være fin i lakken..
Michter Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 :Jeg er på jakt etter en M3 front, så skal holde øynene åpne!
bmw e34=) Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Om noen i bergensområdet har en originalfanger de skal kaste tar jeg den gjerne ser ikke helt bra ut uten fanger hehe
Joher Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Har en orginalfanger.... men mangler rammen, så blir kanskje litt teit igjen
///Mysild Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Litt dumt fronten er så "lett" å ta av i grunn. bare å ha alt av deler som skal være der det... så må de nok stå en stund... jeg får ikke av min på under 20 minutter hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå