The_transporter Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Heisann, trenger å takstere bilen min en 520i 1990 24v med skinnseter, ny frontrute nye bremser (absolutt alt) rundbaut inkludert håndbrekk-wire ny frontlykt og noen nye understellsforinger fikk en kar i ræva på bilen, og har fått beskjed av forsikringsselskapet om å takstere bilen er derfor på utkikk etter takstmann tviler på at bilen er rammeskakk, så taksteringa går vel temmelig fort Er du takstmann eller kjenner noen som er, så ikke nøl med å ta kontakt holder til på østlandet, nermere bestemt nes i akershus kan treffes på telefon 93633540 epost znippo@hotmail.com eller her på forumet
Kristian H. Foss Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Hva med BMW på Jessheim? Litt avhengig om de har bilskadeavd eller ikke. Det er jo ikke langt unna deg. kansje ikke det billigste alternativet, men så lenge du ikke har skylda, går vel alle utgifter på personen som kjørte på deg?
The_transporter Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 vel tenkte å ringe de i morgen, men har hørt at ikke alle verksteder vil ta takstering ved mindre de får reparasjonsjobben, men er jo bare å høre med de
Kristian H. Foss Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 vel tenkte å ringe de i morgen, men har hørt at ikke alle verksteder vil ta takstering ved mindre de får reparasjonsjobben, men er jo bare å høre med de Kan ikke helt skjønne at de kan nekte deg takst uten at de får jobben etterpå? Men hør med de ja.
The_transporter Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 bmw henviste meg til autoskade autoskade henviste meg til naf.. ingen som tar det uten å få jobben selv?? idioter... bakfangeren var den eneste delen på bilen som var HELT 100% strøken.. du måtte krasje i den? tard...
larserso Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Kan du ikke ta takst hos Naf da? Synes det er rart om ikke hvem som helst vil ta taksering for deg så lenge du betaler for det.
kvammis Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 bmw henviste meg til autoskadeautoskade henviste meg til naf.. ingen som tar det uten å få jobben selv?? idioter... bakfangeren var den eneste delen på bilen som var HELT 100% strøken.. du måtte krasje i den? tard... Skjønner godt at ikke hvem som helst vil takstere bilen din. Vi taksterer mange bilen uten å få jobben og det går faktisk endel tid med det.. Mye mer enn mann i gata gjerne tror. Kan ikke drive firma hvis en mann skal gå rundt å takstere biler gratis hele dagen
The_transporter Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 nei men selv mot betaling ville de ikke gjøre det.. så samme kan det være har funnet en takstmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå