RoaldJ Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Alle prisene er pluss frakt, men ser helst at motor blir hentet. Bud mottas også, men ikke skambud. -Begynner med en komplett sugetrimmet M20B25 kvass kam, litt usikker på hvor kvass, men går jevnt på tomgang. Den har også chip og grenrør, dog uten x-røyret. Må sveise overgang. Motoren er gått ca 230.000km. Men har ny vannpumpe, register reim og stammehjul. (har kviteringer på orginale deler) Har justert ventilene for ca 4000km siden, men toppdekselpakningen ble ikke bytta den gang, så denne svetter litt nå og bør byttes. Simmer-ringen til kammen bør også byttes pga svetting. Motoren går dritbra 3. gir er bare helt fantastisk, og ikke minst lyden med rett eksos Kan også følge med 3.5 LMM og 3.5 dyser mot tillegg i prisen. Mangler da bare bensintrykk regulator for å få enda flere hk Følger med en ekstra girkasse som er bra (brukte den på min forige motor), da den som står i har ulyd i lager i 1. og 2. gir. (kjørte bilen inn i garasjen før motoren ble demontert 24/4, så skal være "plug and play") Kunne tenkt meg ca 7000,- for den. SOLGT Servodeler. har brakkert som skrues i motor med pumpe og dynamo på også, men ikke på bilde. SOLGT "Hjemmelaget" Gerret turbo til M20 med T3 flens og hull til lambdasonde. Har ikke brukt denne selv, men han jeg kjøpte den av fikk den overhalt med nye lagrer (?) en stund før han solgte den. Er hvertfall ikke slark i skovvlene/akslingen. 700,- SOLGT -Orginal 325 utveksling diff.sperre 25%, tight og fin, med ganske nytt Z3 Roadster baklokk og forsterket foring. SOLGT Heftig stab.stag sett fra Ireland engeneering. Staget foran er brukt ca halvannet år, men det bak er ubrukt. Koster 2500,- pluss frakt og moms fra ireland nå ser jeg... SOLGT 325 bakstilling med nye hjullagre og bremseband og monterte lilla powerflexforinger i lenkearmene. Mangler skiver og kalipere. Lenkearmene er ikke monterte på selve traversen. Følger med nye lilla powerflex foringer til traversen, ikke montert. Alt er sandblåst og lakkert sort. (har ikke bilde av dette) SOLGT -Helt nye i eske sorte DE lykter foran. SOLGT -Sorte Startec baklykter. Ingen skader, men noe lim/pakn.stoff fra forige eiger da den ene innfestinga hans var rusta av. Ikke synlig fra utsida. SOLGT Disse vil bli polert før salg for finest mulig finish, da bilen ikke ble rengjort så bra i vinter. (Bildet ikke fra mine, men helt like) -Orginalt sort taktrekk med taklukedeksel. Skal passe 2 og 4 dørt, men stod i en 2 dr. er en liten rift under dekselet hvor check-panelet er, altså ikke synlig. SOLGT -Recaro framstoler og benk med formsydd skinntrekk fra Iggee.com. Trekket på førersetet er brukt en stund nå, men har ikke montert på pass-stolen enda. Følger seff. med, til nakkestøtter også Har også dørtrekk til 4 dr i skinn. SOLGT "M3" vinge uten flapp i massiv glassfiber, altså ikke hol inni. 2000,- SOLGT Touring skjørt som passer alle e30 karosserier. De fineste skjørter til E30 i mine øyne (Må ha nye plugger som skal settes i kanalen) SOLGT Bakrutesenker som trenger litt sparkel og fyller. 200,-
RoaldJ Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 DE-lykter, Startec-lykter, Servo og interiør solgt.
RoaldJ Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 ...har muligens en på PM som gir 2k pluss frakt. men har ikke fått noe svar... staget foran er lakken flasset av, og har skrapet nedi pga veldig lav bil. men som jeg sa til han andre, så er dette max 2mm på undersida. skal prøve å få ta noen bilder av dette.
M52B28-E30 Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 ...har muligens en på PM som gir 2k pluss frakt. men har ikke fått noe svar...staget foran er lakken flasset av, og har skrapet nedi pga veldig lav bil. men som jeg sa til han andre, så er dette max 2mm på undersida. skal prøve å få ta noen bilder av dette. da får jeg vente å se da
winchester Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Kan jeg spør hvor du skaffet det Z3 Roadster lokket? Om det var av en delebil eller om det finnes en plass hvor det kan bestilles?
RoaldJ Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 jeg kjøpte det av en her på forumet.. men mener å ha sett det til salg på nettet.
winchester Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Hva er utvekslingen på diffen? Står orginal 325 utveksling, 3,73.
JonasD Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Hva er utvekslingen på diffen? Står orginal 325 utveksling, 3,73. Er flere utvekslinger enn 3.73 originalt
Øyvind L. Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Hva er utvekslingen på diffen? Står orginal 325 utveksling, 3,73. Er flere utvekslinger enn 3.73 originalt Derfor jeg lurte
RoaldJ Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 skal være 3:73... eller var det 3:64? fahn.. hehe. nå ble jeg litt usikker. skal sjekke opp i dette når jeg komme hjem fra jobb..
RoaldJ Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 cab er jeg faktisk litt usikker på, siden gulvet er litt lavere i kanalen på de. noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå