Spiritus Sancti Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Ok, hør med de du. Da byr jeg 6500 hvis du kan garrantere for motor er i bra stand!
RoaldJ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 motoren er bra den.. men som jeg sa, så er det noe oljesvetting fra toppdeksel pakningen pga denne ikke ble byttet når jeg justerte ventilene i fjor sommer. (korkepakning) pluss litt fra simmeringen på kammen. bør bytte simmeringen også siden reg.reima er ny, så den slipper å bli ødlagt av olje. da jeg kjørte bilen inn i garasjen gikk den kun på 5 sylindre. men etter å ha tatt av en og en tennplugghette (og fikk noe jææævlig støt) så fant jeg ut at tennplugg nr 4 var dårlig. bytta denne og da gikk den som ei klokke igjen. jeg legger også ver en del kviteringer fra deler på motoren som er blitt bytta. kan finne de frem å skrive hva det er her inne også foresten.
Endres Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Ble det så du solgte motoren, eller står budet mitt på 6000,- fortsatt?
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 jeg må desverre selge uten girkasse pga min er gåen på 1. gir, og siden jeg har denne liggende så blir det billigere for meg å bruke denne. så dere kan gi nytt bud på motoren. beklager dette.
Endres Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 jeg må desverre selge uten girkasse pga min er gåen på 1. gir, og siden jeg har denne liggende så blir det billigere for meg å bruke denne.så dere kan gi nytt bud på motoren. beklager dette. Byr 4500,- Hvor mye ekstra skal du ha for 3.5 LMM og dysene?
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 kan prøve å pakke alt på en palle å høre på frakt for en palle evt.... vi kan si 5500 pluss frakt med lmm og dyser?
Endres Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Ok! Du kan høre på frakt til Trondheim, så henter jeg den der. Har du et tlf.nr vi kan snakkes på eller msn? kan prøve å pakke alt på en palle å høre på frakt for en palle evt.... vi kan si 5500 pluss frakt med lmm og dyser?
M|Fjeld Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Hei! Interresert i turbo'n jeg. Kontakt meg på 93442494 så fort meldingen er motatt Mvh Markus Fjeld
RoaldJ Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 denne hadde kommet litt langt bak i lista mi over "svarte innlegg" så har glemt den ut. turboen er desverre solgt.
325ti Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 største forskjellen ligger på innsiden av kanalen, så ja det skal gå på de skjørtene ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå