Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

motoren er bra den.. men som jeg sa, så er det noe oljesvetting fra toppdeksel pakningen pga denne ikke ble byttet når jeg justerte ventilene i fjor sommer. (korkepakning) pluss litt fra simmeringen på kammen.

bør bytte simmeringen også siden reg.reima er ny, så den slipper å bli ødlagt av olje.

da jeg kjørte bilen inn i garasjen gikk den kun på 5 sylindre. men etter å ha tatt av en og en tennplugghette (og fikk noe jææævlig støt) så fant jeg ut at tennplugg nr 4 var dårlig. bytta denne og da gikk den som ei klokke igjen.

jeg legger også ver en del kviteringer fra deler på motoren som er blitt bytta. kan finne de frem å skrive hva det er her inne også foresten.

• 2 weeks later...
Skrevet

jeg må desverre selge uten girkasse pga min er gåen på 1. gir, og siden jeg har denne liggende så blir det billigere for meg å bruke denne.

så dere kan gi nytt bud på motoren. beklager dette.

Skrevet
jeg må desverre selge uten girkasse pga min er gåen på 1. gir, og siden jeg har denne liggende så blir det billigere for meg å bruke denne.

så dere kan gi nytt bud på motoren. beklager dette.

Byr 4500,- :)

Hvor mye ekstra skal du ha for 3.5 LMM og dysene?

Skrevet

Ok! :D

Du kan høre på frakt til Trondheim, så henter jeg den der.

Har du et tlf.nr vi kan snakkes på eller msn?

kan prøve å pakke alt på en palle å høre på frakt for en palle evt.... vi kan si 5500 pluss frakt med lmm og dyser?
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...