Dirty Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Til helga er det rallysørland, ene etappen skal kjøres i mandal by\sentrum Vi tenkte å grille og kose oss på verkstedet som ligger midt i byen nesten. godplass til alle mulighet for å stripe rundt i mandal, mye folk ute på en dag som dette så alle kan komme, må ha bmw helst da ta med grillmat og godthumør muligheter for delesalg også grillen fyres nok i 17.00 Fredag 30 april
iNthe Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 skal stå klar med skrujern og nebbtang for å snu pølser og annet på grillen
Dirty Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Hehe blir litt oppmøte må vi nok lage en grill til. og da får du mye å styre med Inthe hehe barbeque kongen
///Naitsirk Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Bra initiativ da! hehe Skulle egentlig nedover, men her ble det eksamenslesing istede, YEAH!!
lloydsb Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 skal stå klar med skrujern og nebbtang for å snu pølser og annet på grillen ja, Øystein(Inthe) er svar på Rema's grilling konge norwegian edtion håper på at hele plassen blir ei feit bimmer parkering
lloydsb Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Konge tiltak! Kommer hvis bilen funker den må den! kom igjen folkens hiv dere på
Dirty Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Eneste er jo at det er treff i flekkefjord samme dagen, men jeg reiser ikke til flekkefjord når det er rally i bygda hehe Edit : var vist på lørdag det var treff i flekkefjord
x25Touring Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Dette kom jo raskt da.... Kjempeflott, men typisk så får ikke jeg tatt turen bort. Men ta masse bilder, så vi andre får se da:)
Gjest Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Hmm.. kanskje detta er noe. skal nok muligens ned på rally`et uansett. kanskje svinge bortom
Dirty Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 men ser jo dårlig ut med oppmøte. vis det ikke blir flere en 5 stk så stikker jeg på fylla på heia å ser rally hehe men er jo ikke fredag enda, får se om det er noen folk som biter på i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå