tommenke Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Har eit brukt komplett Jamex senkesett med Tuv papir til salgs.. Har vert brukt på bil i 4 år,Fungerer bra, ingen skader, fjørene begynner flasse litt i lakken.. Senkesettet er i Molde området.. Kan sikkert sendes, men kjøper betaler frakt.. Pris 500.--BUD:)?
tommenke Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 So må vi ha eit par bilde.. Eine er som du ser før vask og den siste er etter vask
tommenke Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Et bilde av bilen det sto på... (den svarte ja) So du ser so blir den ganske LAV;)
Pluggen Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 E tuv nummere leselig? og e det org dempere? send pm.
Martlu Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Jeg er også interessert i tuv nummer. Har muligens samme fjærer, men ingen tuv papirer. Har du mulighet for å skrive hva nummeret er slik at jeg kan sjekke om det stemmer overens med mine?
tommenke Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 nummeret på fjørene? eller tuv papiret? er på sjø nå så detblir litt vanskelig det da:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå